2011年4月19日 星期二

大黑立回歸

19-4-2011  (農曆三月十七)  大東風
今晚約咗師傅偉落主場,諗住都係揾D花鱸
玩吓,喺19:00我先到,呢次我開兩枝竿釣
鱸,一枝沉底〝搏符碌〞,啱啱落哂餌,師
傅偉就到,佢就娟咗入橋底搏殺,水流都仲
係好急吓,冇幾奈就比佢起條五斤幾嘅花
鱸,即刻比捧場客打劫。嗯!!慢咗流D鱸開口
囉喎,咁我就更加小心咁釣,過咗幾分鐘
度,今次就輪到我中條大小小嘅花鱸喇!
釣到21:50,我冇留意果枝沉底特然響咗
一吓鉸,師傅偉驚我聽唔到好大聲叫:響鉸
喇!!我梗係知喇,咁就一個箭步飛埋去,執起
之竿,跟住條友仔已經發力想走,師傅教落
頭三手要狠,所以我順勢一,跟住連攪七
八吓,條魚己經帶離底石,過仲有附近樁
柱,我不敢怠慢,使出〝左右野馬分鬃〞,
另到條魚迷失方向,跟住一招〝力拔山
河〞,再連攪十幾吓,心知條魚已經帶順,
最後使出絕招〝無敵風火輪〞,幾吓就快速
將條魚升水,師傅偉同我撈魚,上咗黎係條
大牛屎,好開心,又中對像魚。見好就
收,跟住我地即刻執架生走人,有魚留番下
次釣,去宵夜喇喂!
釣到對像魚(牛屎),個人特別醒神D嘅!

都好險,緊緊鈎到咀唇咋,好彩冇爆咀。

你地睇條毛巾就知有幾大風喇。

呢條牛屎都算靚仔喇掛。

番到屋企,叫大人同我影番幾幅人魚合照。

督牛屎幾大餅。

向大人耀武揚威。

花鱸六斤70Cm
牛屎三斤四44Cm





沒有留言:

張貼留言