2009年2月20日 星期五

日日有魚,煎炒炆炖煮!

20-2-2009  (農曆正月廿六)
今日轉左風,吹番北風,又係釣魚嘅好日子,落街市執十零蚊蝦,去北角吹水&釣魚。到左釣場又係得我一個,開好之鱸竿鈎隻生虾放落去準備度下水深,照常十零呎左右,點知去到八九呎特然枝竿頭感覺有大物狂拉,即時我就知有料到,不敢怠慢,即刻實個橫鉸仔唔比佢出繩,跟住佢就發力想洗鰓,我就放一放鉸,等佢發唔到力,再跟手一抽,將佢條友仔個頭向回水面,跟住狂收,眼見就快上水面,點知條友仔見光就發茅,想開尾衝番落去,但係我點會比佢咁做丫,我順勢用力將之竿轉右再轉左,條友仔當堂冇哂方向,唯有反肚投降,最後都係入撈箕上水,玩左成分鐘,過足,跟住先至開埋沉底兩枝筏仔,此時榮頭又到,呀偉又來,多幾個人開心D,冇幾奈榮頭又中鱸,之後冇哂動靜,連少少流都冇,直情屎流,此時都係執野走人,臨走時,呀偉仲約我地去澳頭釣番轉日水添,都好喎,好奈冇去過馬鞭,同食望海樓嘅野,一於揾日去釣番獲先!拜拜!
又中魚笑爆咀

成兩斤幾架

條友仔仲想咬個昇盤添,幾惡呀


沒有留言:

張貼留言