2014年2月21日 星期五

續條比我釣

21-2-2014  (農曆正月廿二)  大東風

今日須然大風咗D,不過冇落雨,見咁得

閒,咁就去主場吹吓風都好;買埋虾18:00

以經落到去,照舊開三枝竿,當我開到第三

枝果時,落餌唔夠十呎,就見條魚線係咁打

斜走,咁好彩!一落餌就有魚接~即刻收番

多餘嘅線先,竿頭開始比佢拉到彎哂,嗯!!

都有D力水喎,但係果度嘅位置有幾條樁,

條魚又飛咗埋最窄位,首先我要拉番佢出黎

先,頂咗幾秒,即收幾吓,條魚比我拉番出

黎,不過又比佢標過隔離樁,咁我又反方向

頂,呢次條魚發力喇,我就鬆番幾呎佢走

吓,一慢落黎,机不可失,即刻駛出「

大羅移」嘅步法,向反方向行幾步,一拉就

順勢攪咗六七吓,呢次順好多喇,再駛出

「左右野馬分鬃」,條魚即時冇哂方向,上

到水面反肚投降,幣~撈箕又唔喺身边,見

條鱸都係兩斤幾啫,而又比我玩殘咗,咁

我就費時攪咁多野,用手慢慢小心收咗佢上

黎,心諗今次冇C喇,咁早中魚,今次仲唔

大豐收!嗱嗱聲將條魚好生扣,即刻鈎過

隻虾落去繼續,點知一路釣多四個鐘,三枝

竿郁都未郁過,D大東風吹到個人都幾乎

企唔隱,唔係喇!有魚留番下次釣,倒虾執

架生走人好過

大人話每次有一條都唔錯吖。




























我就話如果多幾條就更好呢。




























又中花鱸兩斤幾,準備劏魚

沒有留言:

張貼留言