2015年9月16日 星期三

日本大阪岡山四國五天 (第三天)

16-9-2015  (第三日)
今日會去日本童話「鬼太郎之鄉」,再去日本三大庭園之一嘅「岡山後樂園」。

早上喺酒店內食呢個早餐都唔錯。


食飽週圍逛吓。



夠鐘上車出發。


 好快就黎到鬼太郎之鄉嘅「境港」。

遠遠以經見到大大幅嘅鬼太郎漫畫人物喇。


街上有好多漫畫中嘅人像。



一陣我地會喺呢個站往「米子」。




 呢間店都幾靚吓,入去睇吓先。











各人買齊手信就行番過去火車站。


街灯都咁特別。






乘搭「鬼眼專列火車」由境港往米子。


火車嘅天花板。


列車長室。

大人同D老友合照留念。

我同黃生都影番幅先。


中途經過D車站名都好特別。

好快就到咗米子喇。




出咗火車站,上番我地架旅遊巴就去食午飯先。




今餐係日式料理定食。





食飽上車往日本三大庭園之一嘅「岡山後樂園」。




導遊買票入場。

當時有小小兩落,須然風景好靚,不過影嘅相都會少D。




因時間有限,我地只係主攻岡山城。

充滿日本特色嘅建築物。







行到口喝又整番杯雪糕嘆吓。

逛完公園就上車番酒店。









攞好房間,洗個面,,休息一陣就落餐樓食晚餐。

今餐係自助餐。



食物都幾豐富。








飽飽就行出去逛吓。


酒店外嘅一個湖。


今晚住呢間酒店係温泉酒店,大人同佢D老友去浸温泉,我就冇去,都係煲杯靚奶茶嘆吓好過喇!

第四日嘅旅程,敬請留意。

沒有留言:

張貼留言