2017年10月28日 星期六

北非摩洛哥九天之旅 (第一、二日)

前言:「摩洛哥」呢個北非嘅國家,只係喺年青時睇過齣電影(北非碟影)有些少認識之外,對呢個國家嘅野亳無認識,所以好奈之前都想去睇吓,但係鑑於總總原因,終於決定依家先至出發,去觀光吓呢個回教國家,遊覽該國名城「卡薩布蘭加」,首都「拉巴特」,仲有「梅克尼斯」,「非斯」,「艾佛德」,「歐薩薩」同埋「馬拉喀什」等名城。





















28-10-2017  (第一日)
到机場集合時間係晚上19:45,所以我地喺屋企傍晚六點就出發往机場。





















到咗机場,先滙合東瀛遊嘅領隊,蝦~呢個領隊Telly林,原來係我地喺09年去埃及旅遊果時,都係佢做我地嘅領隊喎,仲帶得好好添,咁就定當喇!
 打張咭等上机,先往「土耳其依斯坦堡」,再轉机往目的地「摩洛哥卡薩布蘭加」。





















航班準時登机,準時起飛。

 29-10-2017  (第二日)
航机上嘅晚餐。

 航机上嘅早餐。

 喺机上食咗兩個餐,睇咗兩齣戲,好快就到咗「土耳其依斯坦堡」机場。

 確定往目的地「摩洛哥卡薩布蘭加」嘅登机時間同登机閘口先。
 見仲有時間喺机場週圍逛吓,去美食廣場坐陣。
 好快就到咗登机時間喇。
 最鐘意就係咁樣登机架喇,有得影番張相吖嘛!
 上到机,揾好位,坐定定,一陣就準時起飛。
 又黎個飛机午餐。

 好快就到咗我地今次嘅目的地「摩洛哥卡薩布蘭加」喇!
 29-10-2017  (第二日)
當地時差係比香港慢八個鐘;辦好入境手續,出机場上黎接我地架旅遊巴。
 上咗黎接我地架旅遊巴,首先由「卡薩布蘭加」往首都「拉巴特」。
 途中嘅Casablanca卡薩布蘭加嘅街景。

 由「卡薩布蘭加」往首都「拉巴特」。

 好快就到咗首都「拉巴特」,先番酒店。
 好快就到咗我地今晚入住嘅酒店。



 等攞房其間,我就喺酒店內四圍巡視吓先。
 首都嘅酒店真係靚D嘅,呢間酒店嘅泳池對住出面沙灘喎~

 房間好正,又大又舒適,整齊乾剩。

 仲有埋個大露台添。
 冲個靚凉,抖一陣就落酒店附近逛吓先。

 呢間酒店嘅泳池對住出面沙灘喎~

 D仙人掌幾巨形。





















出去酒店前嘅沙灘行吓。

 出去酒店前嘅沙灘行吓,背景係我地入住嘅酒店。
 有人喺沙灘上釣魚。






















行到夠鐘就番酒店等開餐。
 夠鐘開餐喇,呢餐係自助餐。
 食物都係摩洛哥嘅口味,有牛、羊、雞、魚,係獨冇豬,因為摩洛哥係回教國家黎嘅。
 大人話:「都幾好味喎,唔差吖」!
 有D肚餓,你睇我幾大碟~
 食飽飽,番房嘆埋杯靚奶茶,上番陣網就覺覺豬喇!



沒有留言:

張貼留言