2010年11月6日 星期六

磨成晚都係得一條!

6-11-2010  (農曆十月初一)  和暖
今日上晝都係有雨粉,到咗下晝個天開始光
番少少,師傅偉來電問今晚落唔落場,我梗
係即刻應承喇。
19:30買咗餌到主場,師傅偉又剛到,見落緊
流,唔使急,就一齊慢開好竿,我就梗係
兩枝沉底,一枝鈎生虾釣半水,佢就梗係開
兩枝竿,齋釣鱸!
又到咗十點鐘,轉咗幾個位,一路都冇魚訊
,好彩有人吹吓水,唔係就悶史喇。傾傾吓
,見沉底果枝竿頭彎咗一吓,黎料喇!一手
執起枝竿,條魚己經發力,我都己經即刻攪
咗幾吓,但係都唔夠佢快,比佢包咗樁添,
我唔敢大力拉佢,好有耐心咁放吓收吓,搏
條魚走番出黎,足足等咗成十幾廿分鐘,條
魚掉頭游番出黎喇,我即刻快速收絲,條魚
毫無反抗,好順咁就成條比我飛上岸,磅頭
石蚌,費事落生扣,速入冰箱,再落餌繼續。
一路釣到十二點幾,都係冇魚訊,一條就係
一條,呢個定律仲未有變,兩條友仔執埋
D架生,齊齊去宵夜好過喇!拜拜!
中到魚個人都精神D嘅。
























一日一條嘅定律仲未改變。
































呢條石蚌冇上次果條咁靚仔。
























番到屋企自拍。
























是晚魚穫。

沒有留言:

張貼留言