2010年10月29日 星期五

連D花鱸都番埋尼喇

29-10-2010  (農曆九月廿二)  暖過噚晚
上次比條鱸走甩,成晚瞓唔著,一於今晚去
捉番佢,於是早D食飯,跟住去買蝦,七點
幾落到主場,連開兩枝竿都係半水,唔釣沉
底,睇D鱸魚走得去邊!
過咗成個鐘,D流水依然都幾急吓,諗住飲
啖水,特然聽到響,黎料喇,我一攞起枝
竿,條魚就發力搶餌,我順勢住個鉸往上
,跟手連六七吓,再往上一帶,條魚
己經離咗樁柱位向外標出,我就比佢走幾呎
喇,再頂~~一左一右跟住收絲,順一順咁
就收佢埋黎,撈箕上水,條鱸好長喎!瘦咗
D,冇我上次喺南丫釣果條咁肥,今次又揾
陣D落兩個生扣。
一路釣到成十點幾都係冇魚訊,又係得一條
,算數!今晚唔磨爛囉,執埋D架生鬆人
,早D去宵夜好過。
唔好成日話我個甫士次次都係一樣,今次擺
嘅甫士有形喇掛!
























過磅得五斤咋!捉番條鱸,今晚好瞓囉。
































準備劏魚。

沒有留言:

張貼留言