2010年10月18日 星期一

都係細鱗夠老友

18-10-2010  (農曆九月十一)
乘勝追擊,今晚又落主場,我就用千年虾釣沉
底,師傅偉都係用千年虾,不过佢用三磅手繩
仔。
21:15左右,我就中魚喇,師傅睇住,梗係唔
衰得喇,佢一食落去,我就竿,用標準手勢
,一帶一攪,佢發力我就比幾呎佢走吓,姿勢
仲要正確,好似考試咁。師傅偉話:「釣就釣喇
,唔好扮野,走埋條魚你又瞓唔著喇」!我
又點會比佢走吖,三兩吓就將佢收咗上岸,係
斤零重細鱗,落好生扣繼續釣。
过咗一陣,輪到師傅偉中魚喇!只見佢一路
放絲,條魚將條絲帶咗起碼廿呎,跟住埋樁
,即斷!毫無還擊嘅能力!鬼咩~~三磅絲。
佢話條魚起碼三斤以上,爭D燒手添呀!
再釣多一陣,見冇魚訊,齊齊野走人喇!
再中細鱗,個人影幅相都酷D嘅!


沒有留言:

張貼留言