2010年10月14日 星期四

一日釣一條

14-10-2010  (農曆九月初七)
今日約埋師傅偉去釣魚,佢話食埋飯先黎,
咁我就自己落去釣先。
19:00到咗主場,見仲未水漲,可以落橋底
釣吓!今日D虾唔靚,大部份都瓜直,好難
先至簡到隻生猛嘅用黎釣半水,再用隻直咗
嘅打沉底。釣咗半個鐘度,師傅偉又黎到,
佢就買咗虫,今晚話釣喎!
又等咗幾個字,見冇勿動靜,咁就收隻虾上
黎睇吓先,噢!比蟹趙剩隻虾尾,咁我又鈎
過隻虾落去,呢次用隻啱啱脫殼嘅虾。放落
去冇幾奈,竿頭就比野輕輕拉咗幾吓,開頭
我都係諗住又係D蟹喺度攪攪震,咁我就帶
一帶佢,跟住又咀咗幾吓喎,呢次明顯係魚
喇,收番緊佢先,跟住條魚就搶餌喇,我下
意適就住上揪竿喇,中咗,好奈未喺橋底中
魚喇,我好小心咁一頂一收,幾吓手勢就將
條魚升水,原來係斤頭石蚌,一野就飛佢上
黎,落埋生扣,跟住落餌繼續。
望番過去,師傅偉龜氣好重喎!只係釣到幾
條大眼梳囉,橫掂都冇魚釣,同我影張相先
喇!跟住玩到22:00都係拾野鬆人喇。
呢輪日日都係一條。

































中到一條魚我已經心滿意足喇!

























條石蚌好肥美喎!

沒有留言:

張貼留言