2010年10月25日 星期一

南丫尋鱸記

25-10-2010  (農曆九月十八)  東北風
打完風,喺主場釣咗幾次都未見鱸魚嘅踪影
,得D仔玩吓,所以今日特登約埋老友仔
「高橋」,往南丫煤橋釣番轉,睇有冇意外
驚喜先。
果日19:00我買好餌,就到北角接埋「高橋」
,直往鴨脷洲嘅洪勝碼頭進發,碼頭果度啱啱
有個停車場,夜泊35蚊,又平又方便。知道
今晚吹東北風,所以約咗個艇家係「楊金」
,佢架艇大D、定D,同埋帶多件風褸檔風。
19:45泊好架車,落艇就向目的地進發喇!

























經過45分鐘嘅船程就到咗目的地,我今次上
最近岸邊果枝樁(係第一次),聽講呢度有怪
獸,而「高橋」例牌上五樁。
20:30我一上到去就嗱嗱聲開咗四枝竿,兩枝
筏仔蝦肉沉底,一枝筏仔生蝦到底,最後果
枝梗係路亞竿半水生蝦釣鱸魚喇!
22:45過咗兩個幾鐘,都係落緊流,我帶黎
夜嘅牛什粉都食埋喇,四枝竿郁都未郁過
只有D蟹係度化餌。無無寮寮收番釣半水
隻蝦上黎睇吓先,見佢仲生猛過我,就換
位再放落去。
我好例牌式咁用手放十幾呎深,點知放放吓
就見竿頭有極為沉重嘅拉力,嗯~有料到!我
呢頭隻手揸番隱枝竿,果頭條魚以經發難喇
!我知係大野,梗係用盡全身力去頂喇,跟
住唔理三七廿一,搏命收絲,一呎都唔比佢
,感覺到佢Hi住條樁邊,條絲洌洌聲,聽到
我心都寒埋,冇計喇都要收卒知收到條魚
出喇,咁就有得玩我都要回吓氣,放番D絲
比佢走吓,跟住又頂番起佢,玩咗一兩轉,
佢就使出絕招「飛出水面洗鰓」,我就梗係
拉番直條順勢將佢埋腳邊,落撈箕上
水喇,嘩有五六斤喎,落好生扣,人魚大戰
結速!繼續釣。
呢個時候「高橋」打電話過尼報捷,話中咗條
兩斤牛屎,互相道賀一番。跟住轉埋流,一路
都冇魚訊!到咗03:00艇家黎接我地番鴨脷洲攞
車,再落香港仔食宵夜,再車返「高橋」番北
角。我番到屋企劏埋魚、冲埋涼都成五點幾喇
,D架生留番聽日先至洗,跟住去覺覺豬喇!
今季第一條鱸,又係玩自拍。
























條鱸成兩呎幾長,過磅得六斤四咋!

























22-10-2010
早前釣嘅絲立仔同藍花蟹。
























隻蟹大人用尼煲粥,食到佢嗒嗒聲。

沒有留言:

張貼留言