2010年10月28日 星期四

牛屎立番尼喇

28-10-2010  (農曆九月廿一)  幾凍吓
今日個個都有約,咁我為有單打獨閗喇!
19:30到咗主場,流水好急,揾番個比較慢
流位開竿,又係兩枝沉底,一枝半水釣鱸。
放落去唔洗五分鐘,釣半水果枝竿已經有魚
咬餌,魚訊越尼越強, 我等佢一野拉落去就
揪竿,中咗!因為附近樁柱多,冇得玩,快
手快腳收佢上黎,見斤零重牛屎,費事洗
撈箕,一野就掟佢上岸,嘩好險!上咗黎個
鈎即刻甩咗喎,真好彩。
























嗱嗱聲將條魚落好生扣,尼次我落兩個扣揾
陣D,「因為噚晚釣咗條兩斤幾嘅花鱸,生
扣落得唔好,冧走果陣先發覺比條鱸走咗,
攪到成晚瞓唔著」,所以尼次小心D囉!
























我個心諗:「咁早中魚,今晚起碼有兩條掛」
!咁就坐定定,牛咁眼啤實幾枝竿,但係一
路都冇魚訊!好~再冇魚食餌就十點鐘走人!
又到咗十點,好~再冇魚食餌就十點半走人,
反反覆覆,卒之磨爛磨到成十二點,都係冇
魚咬,唉!算吧喇,都係得一條。跟住收架生
走人,去宵夜囉喂!
番到屋企梗係要自拍喇,大人覺覺豬,冇我
咁好氣!
























條新水牛屎幾肥美,過磅只係得斤六咋!


沒有留言:

張貼留言