2010年10月17日 星期日

静静雞鼠咗去釣魚

17-10-2010  (農曆九月初十)
今日食咗晚飯,三公主話去銅鑼灣,咁我就
話:「等我車你落去吖」!趁大人飯氣攻心,
入房瞓覺,我就嗱嗱聲埋D架生,喺雪柜
冰隔囉埋盒千年蝦,就出發喇

喺時代廣場放低咗三公主,就即刻掉頭跴落
主場喇!21:30到咗主場,快手快腳開好兩
枝竿,都係用千年虾肉打沉底,一路都係比
D蟹仔化餌,大約過咗半個鐘度,有枝竿頭
拉咗一野,黎料喇!當佢大力搶餌果吓我就
竿,中咗!有D力,我好快咁就將佢升水
上埋岸,斤頭細鱗,落好生扣繼續釣!又過
咗大半個鐘都係同蟹有約會,望吓個錶,都
成十一點幾嗱,都係野走人,去宵夜好過
囉!

今晚速戰速决,執番條。
























斤頭細鱗都好吖
























影埋張昇盤相就劏得。

沒有留言:

張貼留言