2012年3月19日 星期一

都係呢兩個最老友

19-3-2012  (農曆二月廿七)

今日喺山西搭早机回港,番到屋企都係中午十二點幾,放低D行理就去同兩位公主飲下午茶,三公主話我去咗咁多日都未食過魚,咁我就話等我今晚去釣番幾條你食喇!
飲完茶就番屋企執架生,去電器道街市買蝦,落到主場以經係18:30,見D流啱啱想轉,就嗱嗱聲開好竿,照例係兩枝半水釣鱸,一枝沉底搏符碌。
一路到19:30,D流以經轉咗,我就金精火眼咁昅到幾枝竿實一實,特然見沉底果枝竿有幾吓強烈嘅魚訊,我就即刻攞埋枝撈箕過去,一手執起枝竿,當我執起枝竿就見枝竿頭輕哂,嗯!!條魚食咗餌仲升緊水添喎!咁我為有快速收繩,當我收到緊手果時,條魚就想發惡,我就順勢往上一抽,跟住頂到行,感到佢嘅力度減弱嘅時候,即刻就使出「左右野馬分鬃」,一路想收佢上黎,點知條魚明白果度地勢險要,一發力就往樁柱間衝埋去,
呢D動作梗係牛屎喇,我唯有再頂一陣囉;呢次佢就冇咁好力喇,頂唔夠三四秒我就可以繼續收繩,收多十幾吓就以經收到佢上水面,銀光一閃,果然係牛屎立,即落撈箕上水,剪鈎落埋生扣一氣呵成,再挷好鈎落餌繼續。
20:00師傅偉先至黎到,剩係開一枝竿釣鱸,佢話今日冇打算釣魚,只係落黎吹吹水喎!
20:30我就再中多條斤頭小鱸,之後就靜哂,釣多一陣仲起埋風添,都係見好就收;22:00就執埋D野,去買宵夜番屋企好過喇。


番到屋企大人未瞓,同我影埋相添。

旅行番黎,都係呢兩個最老友,即刻就黎探我。


牛屎重兩斤十三  長40Cm。
花鱸斤頭。


 

沒有留言:

張貼留言