2012年2月28日 星期二

雪柜又有貨入

28-2-2012  (農曆二月初七)
今日買到靚蝦喇,落到去北角渣華道街市先至有絮絮跳嘅蝦買,可能師傅偉熟嘅關係,仲可以任簡添,買咗餌我就直跴落主場先,師傅偉有D事要遲D先至黎。
到咗主場,開好三枝竿,一枝沉底搏符碌,兩枝半水釣鱸;落咗餌成個鐘,只有兩隻蝦比雞泡咬瓜咗,其餘時間郁都未郁過;呢個時候師傅偉又到咗,佢就開兩枝竿釣鱸,釣咗一陣佢就叫我攞撈箕,咁快就有料到,佢話頭威頭勢,須然條魚唔大(兩斤度),不過揾陣起見,都係落撈箕好,咁梗係我做魚童喇,撈魚、解勾、落生扣一腳踢。
又過咗十幾分鐘,呢次就輪到我中魚喇,一抽以經知係細野,一直係咁攪,跟住成條飛佢上黎,落埋生扣就換餌繼續;呢個時候見師傅偉爬咗落橋底解勾,因為佢剛才收隻蝦上黎果陣,比D鐵網勾住咗,我就喺上面同佢收繩,收收吓聽到響鉸聲喎,完來係佢另外枝竿響,我就即刻放低D野,撲埋去執起佢枝竿先喇,佢果陣又喺橋底,唯有我同佢收喇,佢係用右手揸竿嘅,而我就用開左手揸竿,所以好似雞手鴨腳咁先至收到條魚上水面,佢就啱啱爬番上黎,呢次佢做魚童喇,撈箕上水,直入冰箱,睇睇個錶,又到十點,大東風又吹勁咗,而我地又有魚中到,都係執埋D架生,齊齊去宵夜好過喇!

有兩條花鱸釣吓都好開心喇,大人未瞓,同我影張先。


大東風都中兩條兩斤嘅花鱸。

今晚收穫都唔錯吖。

24-2-2012  (農曆二月初三)
都冇剩得條大石狗。

 

沒有留言:

張貼留言