2012年2月13日 星期一

大花鱸番黎喇

13-2-2012  (農曆正月廿二)
今日天氣暖番D,即刻約埋師傅偉去釣番轉;魚餌店成個星期都冇蝦仔賣,所以落去街市睇有冇生蝦賣先,今次又有喎,不过好貴,要73蚊斤,我就要咗三十蚊,其實都係釣唔哂嘅,一半都夠,不過唔好意思買得少啫!
18:30落到主場,今次都係開兩枝竿算喇,一枝沉底搏符碌,一枝就梗係半水釣鱸喇;一路都冇魚訊,只有一次枝竿彎咗兩吓,我攞起枝竿佢就放口,收隻蝦上黎睇吓,比佢咬屎咗添,橫惦咁多餌,再換過隻落去睇吓點;20:10師傅偉又到咗,呢個時候D流水開始加快,過咗一陣,我枝竿又向下彎咗一吓,呢次我就輕輕力咁攞起枝竿,由得條魚食深D,乜鱸都食得咁精
,大約拉咗五六吓我先至慢慢將枝竿提起,感覺到條魚係咬哂隻蝦喇,我就快速往上一抽,中呀!人魚大戰即刻開始。
果度中魚,冇得同佢玩,一抽就連攪七八吓,老虎都頂到行,再攪五六吓,見魚喇,嘩!睇落都有五六斤喎,更加要小心D,師傅偉同我撈魚,第一吓撈唔到,比佢標番落去,我焗住鬆番多少比佢,再黎第二次上水,呢次冇得走喇,撈箕上水,影相落埋生扣,再勾隻蝦落去搏殺!
22:00一路都冇魚訊,D東風又吹猛咗,都係時候執野走人,去宵夜好過囉!


奈冇中大鱸,中咗就零舍開心嘅!


驚影唔到,叫師傅偉影多幅保飛。

咁早番到屋企,梗係向大人耀武揚威一番架喇!

呢條鱸都算幾肥喎!過磅足六斤,長77Cm。




 

沒有留言:

張貼留言