2012年2月14日 星期二

今日嘅賽果係二比一

14-2-2012  (農曆正月廿三)

今晚食過番尋味,五點幾就食咗飯,嗱嗱聲臘埋D架生出發,師傅偉一早買定蝦落咗去釣緊,所以今次我就唔使去買餌,18:30就落到主場,見D流水好靚,咁我就快手快腳開好竿,放番喺噚晚中大鱸個位等運到。
釣咗個零鐘度,我枝竿連續彎咗幾吓,嗯!!大鱸黎喇!咁我就快速執起枝竿,輕輕收緊D繩,條魚知賴野,想搶先發力,點會有咁順野吖,我順勢一抽,結結實實咁中咗!跟手連攪七八吓,再向樁柱外帶順,再攪七八吓,見魚喇,嘩!!都有噚晚果條咁大喎!幣~你詁咩事呢?撈箕唔喺附近添!咁我就唯有叫師傅偉过去攞撈箕,點知條鱸見光就發狂,一野跳出水面洗鰓,咁我就要就一就佢喇,比番多少佢走吓,咁就出事喇!條魚向下一衝,比佢開到尾,再標埋條樁度,我拉都拉唔切,條繩啪!!一聲~枝竿即時輕哂!人魚大戰即時結速。
我抖順條氣,定一定神,手震震咁再挷過勾,落餌繼續,今次我再開多枝竿同佢屎過;又釣咗一陣,師傅偉中條斤頭小鱸,佢話同我報仇喎!真係比佢笑屎;說時遲那時快,我新開果之竿響鉸喇,一手執起枝竿,一抽就順住咁攪,唔使廿秒就收到上水面,見唔係大野(兩斤樓下),撈箕都費事落(唔使洗撈箕),一野掟佢上黎,解勾直入冰箱。
22:00D霧越黎越大,而我地又有魚中到,須然條大嘅上唔到,不過都有兩條安慰獎吖,二比一都係人類勝,跟手執埋D架生,齊齊去宵夜喇!

(好食)嘅花鱸仔!


沒有留言:

張貼留言