2012年2月23日 星期四

磨爛蓆先有條釣吓

23-2-2012  (農曆二月初二)
今日二公主黎同我地去飲下午茶,飲完送埋佢去金鐘,番到屋企都五點幾;執埋D釣魚架生,落街市買咗廿蚊基圍蝦(十二隻),跟住就直晒落主場。
師傅偉今日有飯局唔黎得,所以今晚我就單打獨鬥喇!18:30一到埗就開兩枝竿半水釣鱸,再開多枝沉底搏大霧,釣鱸枝竿一落餌唔夠三分鐘,就以經比魚拉咗幾吓,跟住又冇咗動靜,收上黎睇吓,原來條魚咬屎咗隻蝦就走咗,真係比佢激鬼吏!為有再勾過隻蝦落去喇!
成晚都好大霧,海中間D船都睇唔到,仲落咗一陣雨添,如是者左搬搬,右釣釣,走雲D得食位都係冇魚訊,時間一分一秒咁過,好快又到十一點幾喇;算啦!我睇今晚都係龜
喇,咁就慢慢咁執野,但係雙眼都有望住幾枝竿!特然見到啱啱換咗隻蝦落去果技竿彎咗一吓,跟住再拉到響鉸添,我嗱嗱聲擺低D野,飛撲埋去執起枝竿,一拎起枝竿條魚以經發力,我順勢一頂,結結實實咁中咗,感覺力度唔大,我就好順咁係咁收,唔使一陣就上到水面,見都係斤頭魚,費事落撈箕,一野就掟佢上岸,解勾直入冰箱,唔再落餌咯,再執埋D架生走人番屋企喇!

磨咗成晚爛
先中番條斤頭鱸;咁夜先番黎,梗係要自拍喇!

斤頭鱸夠嫩滑至好食。

肥美嘅花鱸仔


 
 

沒有留言:

張貼留言