2012年2月22日 星期三

間中有大野

22-2-2012  (農曆二月初一)
食咗晚飯,又落主場玩吓,今次我唔使買蝦,因為師傅偉一早來電,話以經買咗餌,叫我直落去就得咯喎!
18:20落到去以經見師傅偉喺度釣緊,D流仲係好急吓,咁我就去埋便D躉頭釣吓,睇有冇符碌先!釣咗一陣,特然聽到師傅偉大叫撈箕,原來佢中咗條起碼六斤嘅鱸,但係條魚線又比D棚架鐵網勾住,好彩以經見魚,我就速落撈箕,喺棚面將條魚撈起,跟住解勾落生扣一腳踢。
又过咗一陣,見D流慢咗,即刻搬出橋面搏殺;一出去落餌唔夠三分鐘,睇住枝竿彎咗兩吓,即刻拎起枝竿,一抽就中,今次輪到我中魚喇,感覺都幾大條吓,一路係咁攪都冇停過喎,直至見光佢先鐘咗一吓水,咁順灘嘅,可能D水凍都未定,條魚都冇
反抗就比師傅偉同我撈咗上黎,又落埋生扣,我就落餌繼續!
又釣咗一陣,D霧又大咗囉喎,仲好似有少少雨粉添,望吓個錶,咁快又十點嗱,既然兩個人都有魚中,都係齊齊執埋D架生去宵夜好過,霖走果時仲比咗一條鱸比奉場客,跟住我地就開車走人喇!

番到屋企,嘈醒咗大人添,仲同我影相,佢話條花鱸好似魚雷咁樣喎!


又一條五六斤嘅花鱸


花鱸五斤十二73Cm


沒有留言:

張貼留言