2012年2月18日 星期六

一條到尾

18-2-2012  (農曆正月廿七)

今日本來冇打算去釣魚,晏晝同大人去咗銅鑼灣行街街,行行吓師傅偉來電,問我今晚釣唔釣魚,我比佢一問,條釣魚蟲又共共吓喇,大人見我依依哦哦就話:「今晚冇咩你米去釣囉」!咁呀~咁我地去食野先囉。
食完野就即刻番屋企,打個電話比師傅偉,話比佢聽我買蝦,跟住執起D架生,標落街市買卅蚊蝦,19:30落主場,啱啱趕到流水漲盡轉落,嗱嗱聲開兩枝竿,落咗餌就金睛火眼到實;大約過咗廿分鐘度,見到枝竿好唔噚常咁彎咗,黎料喇!!我即刻攞起枝竿,慢慢收緊D繩,等到第二吓彎落去果時我就往上一抽,中咗!!人魚大戰立即展開!
我一抽中就快攪六七吓,感覺冇Hi樁喎,佢屎咧,順勢一帶,將條魚再帶出D先,頂咗幾秒,趁佢未回氣我就發力攪到佢上水面,條魚例牌用飛出水面洗鰓呢一招,咁就啱喇,趁佢一飛上黎我就拉緊條繩,反方向一拉,再黎多一次,條魚即時比我拉到佢暈跎跎,反肚投降,跟住我先慢慢落撈箕,上咗黎睇吓都有兩斤喎!唔錯,將條魚落埋生扣,再落餌繼續。
啱啱攪掂哂師傅偉先黎到,開埋竿就齊齊等運到,點知一路落黎都冇魚訊;今晚都幾凍吓,又大風,望吓個錶又到十點喇,跟住執埋D架生,去宵夜喇喂!

番到屋企大人瞓咗,咁為有自拍喇!


呢條花鱸聽日起肉切片用黎打邊爐。

條花鱸都幾肥吓,有兩斤幾。




沒有留言:

張貼留言