2011年8月18日 星期四

新架生用兩條烏頭開齋


18-8-2011  (農曆七月十九)  生流

噚晚唔知做,連中五口都爆咀,結果哂,真係激鬼屎!冇野好賴,就賴D架生唔得(其實係自已心煩氣燥),今日即刻去釣具店簡番枝竿同

兩樣夾埋都唔使X一蚊。

個事頭婆話呢枝韓國野(中國制造)好夠力喎。

跟手執埋個

呢個嘅顏色我都幾鐘意。






食埋晚飯19:30就落主場,首先開好枝竿,跟
住上好個浮波,落餌就往海中發炮,半個鐘
度,浮波就開始擺動,有魚食餌喇,見個浮
波一沉,我輕輕一帶,結結實實咁中咗,跟
手一,連攪三野,頂!!輕哂~又爆咀,果時
真係嬲到七孔生煙,有冇攪錯!!口中念念有詞
×+Y*#!個心喺度諗~千其唔好燥,成海都
係魚,至多再釣過啫。
此時釣友Uncle以經起咗兩碌,喺呢個時候,
我就更加要鎮定,唔好受佢影響!當我全神
灌注住個浮波嘅時候,個浮波又開始擺動
喇,跟住一沉,呢次我就等耐D,當我感覺
佢第二次發力嘅時候,我先至竿,中咗!!我
都冇做,只係頂魚,頂咗幾秒就開始收
繩,呢條唔係好大,冇力,好順咁拉到埋
黎,揾陣起見,用撈箕上水,解即入冰
箱,落餌再釣。
又過咗半個鐘度,呢次個浮波就擺動得好大
波幅,跟住即沉,好大嘅拉力,我都唔使
竿,只係往上頂,此時磅頂發出好好聽
〝叮叮〞聲,跟住開始角力喇,首先帶佢出
海中心,佢又乖乖咁好高速飛出去喎,頂吓
收吓玩咗一輪,帶到埋腳邊,用撈箕上水,
掟埋佢入冰箱。
22:15D流水開始轉落流喇,依排釣烏頭嘅經
驗話比我地知,佢係唔食落流嘅,所以我地
就執埋架生走人喇。

哈哈!!唔記得擺魚穫上黎添,好彩得你地
咋!

沒有留言:

張貼留言