2011年8月16日 星期二

烏頭大軍先頭部隊殺到

16-8-2011  (農曆七月十七)  生流

噚日霖尾中條烏頭,今晚再去主力釣佢。
20:30落到主場,開好竿,坐定定喺度等運
到。釣友師傅偉、Uncle 陸續到場!呢個時
候,水流開始減慢,首先我掟出去個浮波,
睇住佢擺咗幾吓,我就輕輕一帶,即刻就有
反應喇,浮波訊速消失喺漆黑嘅水面,中
呀!好強嘅拉力,我就邊收邊帶,將條魚帶
出海中心,遠離兩位釣友嘅釣點,費事炒埋
一齊,條魚又好聽話喎,玩咗一輪,埋到腳
邊,撈箕上水,即入冰箱,跟住落餌再發
炮!
冇幾奈,呢次輪到師傅偉中魚喇,當佢收緊
埋黎果陣,我個浮波又沉咗喎,但係呢次我
將條魚收到埋腳邊果陣,比佢發力爆咀走
咗,好彩以經有魚壓冰箱,無所謂喇,落餌
再釣!
又過咗一陣,我又中魚喇,收到埋黎見條魚
都係斤鬆D,撈箕都費事落,成條烏頭飛佢
上黎,入埋冰箱。此時Uncle見勢色唔對,嗱
聲走過黎我果邊發炮,好喇!!我都有兩碌在
手,就比個位你玩吓喇,果然又比佢中番兩
條喎!
都好!!最緊要人人有魚中,大家都好開心。
22:15見水流己經轉咗,時間啱啱好,都係執
埋D架生,清理好釣場,各自回家喇。

咁早番,大人梗係未瞓喇,跟手同我影張靚
靚相先。

大果條睇落都有兩野幾三野。

15-8-2011  (農曆七月十六)  
今季第一條烏頭,好嘅開始。

沒有留言:

張貼留言