2009年12月2日 星期三

釣幾條魚仔比你地笑吓先

2-12-2009  (農曆十月十六)  大生流
果日趁大人去咗街未返,就鼠咗去釣魚,因為第二日仲要參加美食之旅去奥威斯玩兩日,佢實唔比我去釣魚喇,但釣魚蟲咬好難頂,番黎比佢鬧先算
19:30落到主場,釣友黑仔喺度釣緊,問佢有冇景,佢話Hi都未Hi過,跟住榮哥同戴哥都加入戰圈,我就揾過靚位開好竿等運到
真係等到21:00枝竿都未郁過,橫惦冇魚咬,我就開多枝竿,掟出去睇有冇劃仔玩吓,點知有隻簾魚艇埋黎,我為有收喇。比佢攪咗半個鐘,卒知等到佢收網,我以為可以輪到我玩吓喇卦!點知第二架簾魚艇又埋黎,真係有冇咁多魚簾呀!我見佢地嘅收穫都係麻麻,冇勿魚穫。22:15終於第二架簾魚艇走埋,我就掟番出去睇有冇漏網之魚喇。
第一口餌掟出去,好快有反應,上黎嘅係劃仔,再落去,拖咗口餌一吓,嗯!唔覺係劃嘅食法喎!好精口,我就輕輕再拖吓舊餌,佢就發狂喇,一野就比我中,有D力喎,咁我就玩咗一陣,上黎原來係喺我嘅釣點好少有嘅黑沙,精神為之一振,跟住都係劃仔,又係劃仔。23:30又開始靜晒,都係拾埋D架生鬆人。
食埋宵夜,番到屋企劏埋魚,清潔好魚具,要冲凉,跟住執好幾小時後就出發嘅野,卒之攪到夠鐘,大人都瞓醒覺,我就煲杯奶茶飲吓,食過早餐,換好衫,就同大人出發去奥威斯喇!

都有十幾條劃仔比我過吓引!




仲有條磅頭黑沙獎勵吓添。


住第日就辛苦囉!要想知勿野事,請看下回分解

沒有留言:

張貼留言