2009年11月20日 星期五

旅行前一晚都要釣番轉

20-11-2009  (農曆十月初四)  生流
今日聽日去旅行嘅野,無所事事,都係要落主場止吓痕先至得,拿拿聲攞埋D架生,買好魚餌,就向主場進發喇!
19:15落到去,己經見師傅偉喺度釣緊,同佢傾咗幾句就喺樁頭開竿,擺好個架步,就同D老友吹吓水,好快又到咗21:00,依然未有魚訊,D風吹埋黎都有D凍,過咗一陣,枝竿頭彎咗一吓,嗯!有料到,立即攞起枝筏仔,感覺到係有魚食餌,特然比佢拉咗一野,感到係大野黎,但係又唔係中喎~等咗一陣,又冇勿動靜,就收番上黎睇吓,噢!隻蝦比佢搶咗,連喺同一位置,再落過餌,唔到一分鐘條友仔又黎偷野食喇,竿頭又係輕輕一吓一吓咁彎,特然見條魚絲走向左面,我就向反方向輕輕一帶,佢就向番右面走番過黎,但呢次嘅速度比較快,我順勢提高之竿,條魚卒之知道賴野喇!想發力過石,我有準備,點會比佢得程,一揪竿跟住連七八吓,己經離開危險地帶,佢再向下衝,我就比兩三呎佢囉,跟住輪到我發力喇,一頂幾收,唔使一分鐘就將條友仔拖上水面,只見漆黑嘅海中,銀光一閃,兩斤幾嘅大黑牛就好乖咁入咗撈箕喇!上咗水,嗱嗱聲叫老友呀海同我地影相,跟住落埋生扣。
再釣多一陣,偉哥話好凍,又冇魚訊,22:15拾埋架生,清理好釣場,一齊揸車去宵夜喇喂!

睇吓幾大餅牛屎,中咗魚個人即刻唔覺凍。

番到屋企,三公主未瞓,就同我地影番張合照先!

肥美大黑牛兩斤六。


沒有留言:

張貼留言