2009年11月11日 星期三

呢次我知尼條係叫大眼海鰱喇!

11-11-2009  (農曆九月廿五)  大東風
今日一早起身,同架老爺車去驗車,買保險,又去運輸處攞埋行車証,攪咗大半日,見晚上得閒,就落主場玩番轉!
19:20落到主場,嘩好大風喎,心諗今次多數都係龜啦。開好晒竿坐定定等運到,點知全程落流都冇魚訊,剩得D蟹喺度偷食。停咗流我就轉個位,又過咗幾刻鐘,釣半水果枝竿有幾吓輕微嘅魚訊,我就拎起之竿準備,佢好快就有反應,一吓強而有力嘅魚訊,我就往上一提,中呀!但感覺唔係咁重,條友仔飛快出海,初初我重以為係小鱸魚,同佢玩番兩轉先,但好快佢就冇勿力,咁我就收佢埋黎一睇,咦!唔係鱸魚喎,係大眼海鰱喎,一野就飛佢上岸,費事洗撈箕,影好相,放入冰箱,繼續釣。
23:30都好!有一咀過吓,見再冇魚訊,就埋架生,清理好釣場走人,去食埋宵夜就番屋企喇!
條海鰱斤零重,但冇勿力水。

同佢影番張合照先得。

昇盤比例照都唔少得。

清蒸大海鰱,須然多骨,肉質較淋,但勝在有魚嘅鮮香味,一個字~~正!!


沒有留言:

張貼留言