2009年11月9日 星期一

中完牛屎再中馬屎

9-11-2009  (農曆九月廿三)  慢流
今日諗住喺屋企抖吓,點知中午時高橋雪也來電,想今晚去南丫玩轉,我立即就比佢挑起條釣魚根,一口就答應咗佢。
呢次我揸車接埋佢,17:30己經入到香港仔,買好魚餌,再過鴨脷洲泊好車見時間尚早,就喺附近食埋飯,大家傾吓釣魚計,19:15到咗約定艇家時間,就行開去碼頭上艇,向南丫島進發。
20:10到咗目的地煤橋,我簡咗上大樁,點解我鐘意上大樁釣呢?為果度地方夠大,舒服D,高橋就鐘意上六樁。
上到去開好竿,照例兩枝筏仔沉底,一枝半水釣鱸。過咗差唔多兩個鐘,都係D零星小魚偷食,咁我就轉一轉位睇過點,見口渴就飲啖水先,呢頭放番低枝水,果頭就響鉸,呢次唔係一枝響,係兩枝一齊響,我一手攞起枝筏仔,另一枝就用腳踏實個鉸唔比佢出繩,手中枝竿就已成弓形,條魚已開始發力,我往上一提,跟住咗六七吓,條魚已受控制,再望吓腳下果枝筏仔,巳經比條魚拉到幾乎炸竿,為有將隻腳鬆一鬆佢,點知係咁出繩,我見佢慢番落黎,又踏番實佢喇,跟住嗱嗱聲番手中枝筏仔,將條魚狂收上水面,見都係斤頭牛屎,撈箕都費事用,成條飛佢上黎,都唔得閒攪佢喇,又攞起用腳踏實果枝竿,頂咗幾野,已經知佢包咗樁,唔敢太用力,但係我唔用力,條魚就發力想衝斷條繩,我只好放幾米繩比佢啦,希望條魚游番出黎,見佢停咗我又收番幾手,如是者來回四五次,跟住見佢冇晒動靜,我咕已經走魚喇,咁就放低枝竿,快手快腳,將之前上水嘅牛屎落生扣,攪惦晒再攞起枝竿,吓!條魚仲喺度卒知攪咗半粒鐘,我宣報投降放棄喇!收緊條繩用手大力一拉,咁就結束咗一場大戰!(算佢好彩)
收拾好心情,再釣過,呢次輪到釣半水果枝竿郁啦。開頭以為有鱸食餌,但係點解食得咁細力嘅?我就輕輕一帶,中呀!條魚飛得好快,但感覺好輕身,兩三個回合,已經見魚,原來係一條磅頭嘅馬友,都好!係我第一次中嘅魚種,又係將佢飛上岸,呢次唔落生扣啦,而係放入冰箱。
00:40開始埋D架生,清理好釣場,遠遠望到來接我地架艇嘅大光燈,佢好快埋到黎,我就攞埋D戰利品(魚),過六樁接埋高橋,上艇踏上回程。01:45埋到鴨脷洲攞車,再落香港仔食宵夜,送埋高橋番屋企,自己番到屋企都成兩三點喇。
好奈冇中過嘅牛屎。

呢條牛屎都算靚仔喇!有D勁樣衰。

條馬友係我第一次釣到嘅魚種

全晚嘅魚穫:牛屎斤頭×1,馬友磅頭×1,芝麻仔幾両×2,石九×3

沒有留言:

張貼留言