2009年10月27日 星期二

先中牛廣再中大紅鮋

27-10-2009  (農曆九月初十)  慢流   東北風
今日約埋師傅偉到主場搏吓,好早食咗晚飯,就到街市拾廿蚊大虾仔,飛車落到主場,19:30我先到埗,師傳偉跟住到,大家開好竿,講吓笑,傾吓計,佢話希望今日有鱸魚玩吓。
20:00特然發覺釣半水果枝竿頭彎咗幾吓,我心諗唔通真係有鱸,即刻囉起枝竿,頭攞起枝竿,果頭己經響緊線喇,首先我實個鉸,條魚就發力向下衝,成枝竿即時,我頂一陣,佢就再向外海衝出,喇,冇樁冇柱有排玩,一收一放三四次,己經收到埋黎,嗯!唔係鱸喎,係牛廣黎,咁我就用撈箕上水,影埋相,落生扣,再鈎隻蝦落去睇仲有冇先,因為牛廣係群体魚黎加嘛。
21:05師傅偉中咗條好似曹白嘅魚,落埋生扣21:45我有之沉底筏仔微微響咗吓鉸,我就快手將枝筏竿揸上手,竿頭再點咗幾野,再一野,枝筏竿就一彎到腰,因為中魚嘅位置險要,條友仔又往樁位衝去,我成個人企起身,將枝竿往上頂,老虎都唔放,條拉到裂裂聲,卒之條魚調頭出番尼,我嗱嗱聲收咗十幾吓,佢又發力向外衝,呢次可以比佢走吓啦,一放一收,兩三個回合,見魚影喇,只見火紅嘅一條紅鮋,在水中爭扎,師傅偉同我用撈箕上水,條魚都有兩斤幾喎!又再影相,落埋生扣。
22:30大家再冇魚訊,只有D蟹喺度化餌。北風吹埋黎都有D凍凍地,好喇!今日到此為止,大家收好架生,清理好釣場,囉埋D戰利品,揸車番屋企喇。拜拜!!

好奈冇釣過嘅(牛廣)(大魚仔)(領航燈)(走排)(JET)唔知邊個啱?




















再中條大紅鮋,開心到難以形容。




















條牛廣斤七両,釣魚男話佢叫做領航燈

條紅鮋靚到吖,紅卜卜過喎!

今晚嘅收穫唔錯。

有冇人知最頂果條叫勿野魚,有人話叫(哽死貓)喎!據卜友釣魚男話,呢條叫大眼海鰱或者大青鱗!

再同佢影幅單魚相先


沒有留言:

張貼留言