2009年10月24日 星期六

落主場洗龜氣

24-10-2009  (農曆九月初七)  慢流
今日手痕,落主場攞番個彩先,19:30落到去照舊開兩枝竿沉底,一枝竿半水釣鱸,過咗半個鐘左右,釣半水枝竿頭郁咗一野,我就想攞起枝竿,點知特然條魚發力,我竿都未揸定就比佢拉到成枝竿彎,噢!立即輕,初初以為洗鰓斷,收上睇個鈎重喺度,原來爆咀走魚,為有再過隻虾落去喇!
又過咗半個鐘,沉底枝竿有料到,我就火速揸起枝筏仔,條魚繼續食餌,我就輕輕帶起舊餌,條魚就中招喇,一收一頂,條魚唔大,上到水係斤頭細鱗,師傅偉剛剛尼到,順便同我撈埋上黎,跟住影相落生扣。
用細鱗洗龜氣!




















跟住冇幾奈,釣友海哥中咗條三斤牛屎,我就攞咗佢黎影吓相先。





















番到屋企再影過。

準備劏魚



沒有留言:

張貼留言