2009年10月25日 星期日

再戰流浮山蠔排

25-10-2009   (農曆九日初八)  慢流
吸取咗上次流浮山蠔排打龜嘅教訓,今次再去果度玩過,睇有冇進步先。
早上10:00約咗師傅偉,食埋早餐就向目的地進發喇,今次係揸我架老爺車入去,11:45到咗流浮山,見根本先生同良美小姐未到,我地就喺附近嘅士多,坐低飲杯嘢,順便等埋佢地,果間士多仲有D釣魚用品賣添,我見今日都幾猛太陽,所以買咗件釣魚衫$150都幾低買,跟往佢地都入到尼,咁就馬上叫艇出排啦。
出到去,跟本先生再揾個遠少少嘅靚排,上咗排,我地分工合作,嗱嗱聲擺好個架步,就開竿作釣喇。我地呢次嘅釣餌係紅虫同青虫,我就帶咗合虾仁試吓,睇得唔得食。
大約過咗十零廿分鐘,我其中一枝竿有魚訊喇(我開咗三枝竿),小心將枝竿攞起,條魚食得好精口,只感到竿頭有輕輕嘅魚訊,我好有耐性咁等,經過十幾廿秒,終於見竿頭向下彎喇,我就快速往上提竿,中咗啦,係條手板黃腳,好快就將佢收埋上水,落生籠。跟住良美小姐又中黃腳,師傅偉又中魚,佢話好大條喎,收咗兩野條魚就飛出水面,爛肉梭是也,師傅偉驚條魚標來標去,所以大力一拉,咁就將中魚嘅鈎拉斷,唔使比佢將水中D魚線攪亂曬,真係高手中嘅高手。
釣咗幾個鐘,大家都係間中有D上吓,此時我枝竿響鉸喎,一提竿己見條魚高速潛行,跟住飛上水面,又係爛肉梭,我又學咗師傅偉咁樣,將條魚大力一拉,點知因為我用嘅係三號帶腳,所以拖唔斷,咁我將就玩咗一輪,卒知爆咀放魚,我仲開心過釣佢上黎。此時D爛肉梭空羣來攻,我地四人不停中佢,通通都拉斷絲或拉爆咀放魚,足足有十幾廿條,後尾心諗,D魚需然多骨,但都係好鮮甜嘅魚黎,試吓用黎煲湯,我睇都幾好味掛,所以最後都留番幾條。
到咗19:30大家都有D收獲,開開心心就拾好架生,清理好釣場,20:00艇家埋尼接我地番埋岸。
埋到岸,根本先生話因上次攪出咗個大笑話,另到我地遲咗番屋企,所以今晚食飯佢請客,盛情難卻,我地就一齊去將軍澳食晚飯,可能開心同肚餓,D餸菜又美味,所以食咗兩碗飯,飽飽之後就別過跟本先生同良美小姐,揸車送埋師傅偉番屋企,我就懷著愉快嘅心情,回家去也。
最後,要多謝根本先生同良尾小姐,佢地安排咁好玩嘅釣行,仲請埋食飯添,真係要再三多謝!希望下次可以同佢地再玩過。
須然未爆箱,但魚獲都算唔錯喇。

D爛肉梭卒知用黎煲湯,仲加咗D蕃茄同豆腐落去添,果然冇錯,真係十分十分之好味嘅海鮮湯呀。

清蒸黃腳,香煎黑沙&劃,好味。

呀!唔記得講,我仲釣到兩隻瀨尿蝦喎,蒸咗比大人食,佢話麻麻地啫,冇膏又小肉。

沒有留言:

張貼留言