2009年10月17日 星期六

流浮山蠔排打龜之釣行

17-10-2009   農曆八月廿九 星期六 大生流    
今日係週,好開心,第一次同卜友出釣,一早拎齊架生出發,10:30 會合咗師傅偉,食埋早餐,就向我第一次去嘅流浮山蠔排出發喇,架車行到屯門,忽然右手邊架車有個靚女向我地打招呼,一睇,啊!原來係良美小姐同根本先生,我地回應咗佢,就跟住佢地架車一直入到目的地【流浮山】喇!
停低架車,大家互相自我介紹,但係我感覺到,我地好似認識咗對方好奈咁,一D都唔生疏,等船出排其間,到旁邊D士多食野,大家有講有笑,好開心。
好彩今日海水唔係退得好多,上船果陣唔使行落泥灘,但係都要濕腳(不過我地有備而戰,一早換定拖鞋)。






根本先生話:揾個靚排先。




大家嘅心情靚靚。


往西部通道關口嘅行車橋。

上咗排,兩個人一邊,我同師傅偉坐定定等運到。

根本先生同良美小姐喺另一邊。

一路都冇魚訊,手絲都用埋,師傅好似瞓著咗咁樣!

佢地休閒到可以喺度開餐睇風景。

我地五竿齊發都冇料到,你地睇唔睇到有D龜氣呀!

太陽慢慢落入水平線,日落黃昏嘅醉人景色。

天黑大家都未發市,只有欣賞吓西部通道嘅夜景,到咗20:30深圳世界之窗仲有煙花睇添喎!


21:00約咗艇家黎接我地,須然冇魚釣,但係都算享受咗個過程吖。好架生,清理好釣場,落艇埋岸。

師傅偉話我黑仔喎!我都好白啫唔算黑吖。

依依不捨都要離開喇!排..........你好野,我下次一定會番黎嘅。

後記:埋到岸,D餐廳話收檔囉喎!所以冇得喺果度食,跟住仲有個大笑話添,不便講出,我唔話比你地聽,等你地自己咕吖。跟住我同師傅偉別過根本先生同良美小姐,揸車番北角先至宵夜。

最後多謝根本先生同良美小姐,多得佢地安排呢次嘅釣行,使我個週未過得好愉快,希望以後可以再同佢地並肩作戰。

沒有留言:

張貼留言