2009年9月30日 星期三

個卜壞咗一排,幾次釣况,一次寫哂。

30-9-2009  農曆八月十二  星期三
果晚喺主場,D烏頭大咬

6-10-2009  農曆八月十八  星期二
又釣到爆箱

8-10-2009  農曆八月二十  星期四  生流
果晚約咗高橋雪也去南丫煤橋釣番轉,佢仲黎接埋我,唔使我揸車入鴨脷洲。18:30我地上好糧水,就落艇向南丫出發,唔知點解可能奈冇去嘅關係掛,所以今日我心情特別靚,經過45分鐘嘅船程,就到達目的地,雪也上五樁,我就梗係上大樁嘅。
上到去拿拿聲開好兩枝笩仔打沉底,另開一枝生虾釣半水。攪惦哂梗係開張蹬,坐定定,嘆番碗上艇前買嘅鹵水鵝湯河,當我食到五滋六味嘅時候,聽到沉底枝笩仔個鉸微微響咗一聲,我知有料到喇,放低碗嘢,攞番起之笩仔,竿頭又向下彎咗幾吓,再黎一吓狂拉,我就往上一頂,呀!即時感到好重嘅拉力,頂咗四五秒,就開始人魚大戰喇!首先我好快速攪咗六七吓,但條魚好有力水,我就微微放兩三呎繩就一就,再向上一頂,使出左右野馬分鬃呢一招,果然有較,再用無敵風火輪,一頂一收,好快就見魚影喇,漆黑嘅海中,只見銀光一閃,兩斤嘅細鱗就比我收服咗,用撈箕上水,落好生扣,再鈎餌落去,我就繼續食埋碗河粉。
又過咗半個鐘,我嘆緊最鐘意嘅奶茶,個鉸又響,呢次收上黎係一條十二三両嘅泥婆,最麻鬼煩釣到佢,又驚佢咬人,為有剪,再挷過鈎,又再鈎餌落去。跟住都係劃仔,石九,再冇驚喜,釣到00:30就埋架生,清理好釣場,01:00艇家勝哥就黎接埋我地番鴨脷洲攞車,再出香港仔宵夜,番到屋企都成三點幾喇!
中咗對像魚,心情特別靚。

自拍都要整個勝利手勢~~爺!!

番到屋企嘈醒咗大人,佢仲同我影張沙龍添。

全晚魚獲:細鱗兩斤,泥婆十三両,蠱劃仔 × 2。

好奈冇中過嘅細鱗(兩斤)

第晚三公主唔使做,大公主同佢老公又番黎食飯,玫瑰小姐一家都有黎,所以將條魚清蒸咗,個個都話一流好味

沒有留言:

張貼留言