2009年9月2日 星期三

烏頭得 One Look

2-9-2009    (農曆七月十四)   生流   大東風
食飽晚飯,冇乜好做,都係去主場吹吓海風先。
20:30落到去己經見到 Uncle 同師傅偉喺度釣緊烏頭,仲未開齋,所以我就慢慢開竿,點知此時 Uncle 大叫(有魚食餌呀),我嗱嗱聲上好餌(麵飽), Set 好個浮波,就向佢講嘅位置掟過去,此刻佢已經中魚收緊埋尼喇,而我個浮波就左右擺動,有魚食緊,師傅偉又中,而我個浮波也訊速消失於海面,尼次輪到我中喇,一提竿,快速攪三四手,己經滿弓,都唔細,起碼兩斤,玩咗一輪,終於上水,放落冰箱,再繼續釣,但係羣魚又唔知去哂邊,冇哂動靜。
22:00水向東流(落流),大家吹咗一輪水,又見唔到魚蹤,既然人人有魚中,都過足啦,所以就收執埋D架生,清理好釣場,早D番屋企喇,拜拜!
條海老烏幾靚仔!我仲請佢食麵飽添。


沒有留言:

張貼留言