2009年9月3日 星期四

獨行俠,智擒雌雄偷面包大賊

3-9-2009  (農曆七月十五)  大東風  生流
食咗晚飯,心思思又想去釣魚,我就同大人講,正話條鹽燒烏頭好唔好食呀,佢就話:都幾好食~~我話:咁就得喇!等我去釣條番黎,再整比你食吖。襯佢未黎得反應,我已經執埋架生,飛到出咗門口喇!
20:15到咗主場,好大東風,唔釣魚吹吓海風都好舒服,見得我一個人,慢慢開好竿,上咗餌就順住風掟個浮波出去,漂漂吓都去咗十幾咪,坐定定飲啖水先,特然見浮波沉咗一吓,我就放番低枝水,將虛線收緊,感覺到條魚繼續食緊餌,我就輕輕一帶,浮波就訊速消失於漆黑嘅海中,我馬上揚竿,中咗啦,見冇勿力水,知係細野,過頭威頭勢,唔同佢玩禁多,快速收佢埋黎,成條飛佢上岸,放入冰箱,再落餌,掟番出去同一位置。
20:50第二口餌又係漂咗去十幾咪果度,見冇勿動靜,我就再放多三四咪,果然見浮波又左右擺動咗幾吓,呼一聲就唔見咗個浮波,我一提竿就已經感覺尼條友仔唔細,好有力,心諗好喇有排玩喇!果然佢發力極速出海,魚線被風吹到吱吱聲響,枝竿就滿曬弓成7字,放吓收吓五六次,足足玩咗分幾兩分鐘,最後埋到黎佢就冇哂力,我就索哂氣,見有D斤両,就用撈箕上水,跟手放埋入冰箱。
21:30見D魚都唔知去哂邊,風大浪湧,完全冇魚訊,都好有兩碌交差,跟住執埋架生,清理好釣場,早D番屋企,唔係冇下次,拜拜! 
咁大膽,走黎偷我D面包食吖嗱!


沒有留言:

張貼留言