2010年2月26日 星期五

大花鱸重臨香江

26-2-2010  (農曆正月十三)  生流  和暖
噚晚師傅偉中咗條兩斤花鱸。 

今日再約我番桌,所以早D食飯,到18:00就落去玩吓。
落到去佢都係啱啱到,大家開好竿,就坐定定吹水,我見自己枝竿微微點咗幾吓頭,就快步埋去準備,偉哥就八八掛掛行埋尼睇,點知佢自己枝竿直情響鉸,咁佢就梗係飛撲埋去攞起佢自己枝竿喇,我望過去見佢枝竿一彎到腰,嘩大嘢!而我枝竿又冇咗魚訊,咁就放低番佢,嗱嗱聲去攞定撈箕做魚童啦。埋到去見佢喺度頂緊,已上水面,睇落都有五六野,點知條友仔一見撈箕就發力開尾,師傅梗係就一就佢喇,首先條魚係向外標出去,偉哥放咗兩手繩比佢,當佢再頂一野速速挍七八吓,條魚就極速飛番埋尼,標入隔離枝樁,我就大叫//過樁喇,師傅就行前幾步就番個位,再繼續同條魚搏閗,玩咗成四五分鐘,卒知上到水面喇,我用撈箕同佢上黎,影相落生扣一腳踢!
師傅偉抖順條氣影番張威水相。 

我又攞尼影吓相,旺一旺佢先。 





















過咗冇幾奈,我幾吓手勢,就再拾多條細少少嘅,到23:00見再冇魚訊,就執埋D架生,走人去宵夜喇。  
 番到屋企同兩條花鱸影相做記錄。 

百花鱸×2 (六斤十一) 80Cm                   
                (四斤十四) 68Cm

沒有留言:

張貼留言