2010年2月2日 星期二

好野釣唔到,釣埋D粗野

2-2-2010  (農曆十二月十九)  生流  東北風
今日打電話比師傅偉,問佢去唔去釣魚,佢話過幾日先喇,依輪龜氣全身,等佢去拜吓天后先喎!到咗19:30咁我就一條冷,落街市執廿蚊蝦,就飛車落主場喇
落到去己經八點,嗱嗱聲擺番枝筏仔落前晚走魚個位度,另外再開多枝筏仔半水釣鱸。等咗我粒幾鐘,我都唔敢行開,卒知見竿頭微微咁鐘咗幾吓,我就立即攞起枝竿,跟住佢再黎番咬,竿頭就狂拉落去,我就好快速咁往上一,中呀!我心諗你仲唔,狂咗七八野,嘩!反抗力好強,大野黎,起碼三斤,跟住就頂咗幾秒,再想收繩,點知條友仔再開尾衝,我就一就佢,又再收七八野,如是者三四個回合,最后一埋樁〝噢〞輕哂,我又比條友仔 KO 咗@*##
須然好激氣,但釣魚嘅野,係咁喇,收拾好心情,飲啖水再釣過卒之釣到23:15先中番條斤頭小鱸,撈箕都懶洗,成條飛佢上岸,即解鈎入冰箱,好彩唔使龜,見D流又開始轉急,都係執野走人,揸車落東大街宵夜喇喂!
好彩中番條斤頭小鱸,唔洗龜。仲有隻三點蟹比大人食。


沒有留言:

張貼留言