2010年1月29日 星期五

三番四次響鉸

29-1-2010(農曆十二月十五)星期五 生流 東風
下午師傅偉來電問我,星期日去唔去澳頭釣番轉,我話好想去,不過先前約咗D舊同事食飯,所以唔去得,不如今晚釣番轉先好唔好,佢就一口答應喇。
19:10落到主場,師傅偉已經喺度釣緊,我就嗱嗱聲開竿,開好檔灘冇奈,個鉸響咗一吓,我就攞起枝竿,條魚試咗幾吓餌就一野拉落去,我就一揪,點知條魚放口,中佢唔到,再鈎隻蝦落去睇過點,之後再冇反應咧!
一路到21:30我同偉哥喺度吹緊水,特然聽到鉸響,但唔知邊枝響,再來多兩三次師傅偉先話...你釣鱸枝竿響呀,我一眼望過去,已見竿頭往下彎,我一個箭步標埋去攞起枝竿,條鱸己經發力,嘩!好好力水喎!大野!經一輪搏殺,鱸鱸乖乖入撈箕上水,影好相,落好生扣,繼續釣。

22:15又喺度傾緊計,呢次個鉸長響喇,心諗幣傢伙,一眼望過去,以見清杯飛竿,好在有失手繩,我即刻喺海度揪番枝竿上尼,好快咁收番十野八野繩先,條友仔起碼有兩斤,經兩三回合,因條魚走得太遠,卒知過樁斷繩收場。
23:25我地都準備收工,收咗一枝竿,再去收第二枝時,見佢條繩好似比流水冲到斜晒咁,但個鉸又響喎!不過響得好輕微,我不以為意,就徐手攞起枝竿,諗住收繩走人,點知一收繩就感到有野墜實,我就以為鈎地球,用力一拉,嗯!有力嘅,咁我就快快手手收佢上黎,上到一半已知係魚喇,一路好順,唔使用力,唔知點解呢條牛屎咁乖喎,上到水都唔係點郁,咁就影埋相,順手放落冰箱,再收埋其他架生,同今日隻大龜(師傅偉),去食宵夜喇,拜拜!

今季中嘅第一條花鱸,過咗磅係五斤多D。 

尼條牛屎就得三斤唔夠。 

牛屎40cm.
花鱸67cm.



沒有留言:

張貼留言