2010年1月2日 星期六

頭威頭勢到澳頭攞頭彩

2-1-2010  (農曆十一月十八)  大生流  有雨
話說尼日嘅前一晚,因第日要05:00早起,強制自己於22:30上床瞓覺,但係唔習慣早瞓嘅我,瞓極都瞓唔著,一路都半夢半醒,直至鬧鐘響就即刻彈起身,梳洗好,整番杯奶水旦飲吓,埋釣魚架生,落樓去停車場,揸架老爺車,到北角接埋師傅偉去食早餐,跟住揸車去粉嶺火車站附近嘅停車場泊好車(果度全日泊都係25蚊真低泊),各自攞埋釣魚生,搭火車往羅湖過關,過到深圳,已經見到大衛喺往淡水嘅旅游巴站等我地,咁一行三人就即刻上車往目的地進發喇。
經個多小時車程,到咗淡水嘅花街總站落車,轉乘的士入澳頭碼頭,去到師傅偉預約嘅釣具店,通知艇家我地到咗,買埋糧水、魚餌,跟住就出碼頭落艇,尼次嘅艇家,又係上次果個叫大老表嘅舵手。
我地好似好有信心咁樣喎!


 戴住紅帽果位,就係艇家大老表喇!

跟住先出馬鞭釣鱸魚。

今次冇攝影師,唯有玩自拍喇!





經過唔知叫野嘅碼頭。



差唔多半小時,釣點在望。

架艇一入去,各人即刻落餌,首先我枝筏竿頭點吓點吓,我大叫鱸魚開口喇!但係食得好精,又唔拉竿,等左大約十秒,條魚開始用力拉喇,我順勢一帶,條友仔就知屎啦,狂標埋樁,我就立即揪竿,狂七八野,帶順條魚,一路收佢上,師傅偉見我中魚,問使唔使撈箕,我話:咁易收嘅魚大極有限,唔使!收到上水面,真係條唔夠一斤嘅BB鱸,一手掟佢上艇,解鈎落生倉。
過咗冇奈師傅偉中魚,我又有得學野喇,睇佢又頂又放,輕鬆自然,玩咗一輪,我梗係做魚童啦,三斤幾鱸魚,撈箕同佢上水。大老表手絲未郁過,而大衛冇釣鱸,沉底釣又冇魚訊,再過一陣都冇料到,而我地又攞咗頭彩,算啦,轉去東聯果邊釣黃腳
就係呢度,我同偉哥先攞頭彩。

架艇又車咗半粒鐘,去到東聯,大衛揾過靚浮泡位,開始釣喇!
大衛話:5係代表喺度有五斤魚釣喎!虾~果然有四五斤黃腳釣吓。

而我呢,因釣術未精,只有十數條黃腳比我釣到,見咁得閒,又玩吓自拍先。

中午食D乾糧,繼續釣。點知大約喺15:30左右開始起北風,跟住仲落埋雨添,好彩我地嘅裝備充足,冇冷親,又冇比雨淋濕身,但係相就冇繼續影囉!
一路轉咗幾個浮泡,大家都釣咗幾多,咁師傅偉又想去釣吓鱸,點知艇家大老表好似唔想去咁,算啦唯有繼續釣喇~~
到咗17:45天開始黑,我地就收拾好架生,回航澳頭碼頭喇!埋到岸,將D魚穫入好冰箱,到釣具店找數,跟住去望海樓食晚飯。食飽飯,大約九點幾,上車回港,回到粉嶺火車站落車,大衛架車都係擺喺附近嘅停車場,不過唔係我地果個,所以先同佢講再見,日后再玩過,再去攞車,送師傅偉番屋企,23:20至回到家。
今次釣鱸魚嘅時間須然少,但係學會釣精口魚仔,都算係一個唔錯嘅釣程。
部份魚穫。鱸先生幾肥大!

D黃小姐幾靚!


沒有留言:

張貼留言