2010年1月15日 星期五

主場第一擊,師傅偉中大黑牛!

15-1-2010  (農曆十二月初一)  生流  微寒
晏畫師傅偉來電,問今晚落唔落主場,我都好奈冇去過喇,咁就約咗佢晚上七點釣番轉。
落到去,擺好個陣,都係兩枝筏仔打沉底,一枝半水釣鱸,呢個時候師傅偉都黎到,大家都開好竿等運到,點知遲黎先上岸,佢枝筏仔響鉸,三兩吓手勢條魚就比佢拉上水面,嘩!好大餅嘅『牛屎』呀,我梗係做魚童喇,撈箕同佢上水,經上次走魚嘅教訓,見咁大條,就落兩個生扣,包冇衰。
繼續釣,尼次輪到我個鉸響喇,我將枝筏仔一帶,見佢發力就順勢一抽,感覺到重就有D重量,但係冇勿力水,心諗梗係『泥婆』,上到水面,果然冇咕錯,須然唔係『泥婆』,但係都係佢個老公『花』,今次要師傅做魚童喇,撈箕上水,解鈎即入冰箱。
釣多一陣師傅偉又響鉸囉!不過呢次斷繩收場。望吓個錶,又十一點幾嗱,時間過得真快,咁就拾埋架生,清理好釣場,放好魚穫,一齊去食宵夜囉喂!
師傅即係師傅,幾吓手腳,就將條三斤半牛牛上水。

等我都攞黎威吓先。 

食完宵夜,番到屋企都點幾鐘囉。

影吓我釣嘅花都有斤幾重(大人最鐘意食)。 

即時放血。 




D花紋真係好靚!
劏好魚,洗埋D架生都兩三點啦。

沒有留言:

張貼留言