2010年1月18日 星期一

今次到我中大黑牛喇

18-1-2010  (農曆十二月初四)  東風  生流
今日又約咗師傅偉落主場,我喺19:00落到去,因為起緊流好急吓,所以埋喺個慢流位釣19:30佢都到咗,佢就喺橋釣,兩個人等運到吹緊水之祭,聽到鉸響,因為落咗兩枝竿打沉底,所以順手起一枝,但個鉸又響喎,原來係另外一枝竿至真,再起另一枝竿時,條魚已經飛埋樁,我都好小心咁就佢,到最後都係斷繩收場#*@
到時21:30D流慢咗,我就搬D野轉位喇,放咗一枝落去,正在放緊第二枝,特然睇到先前果枝筏仔竿頭,狂拉咗一吓,立即放低D野,九秒九飛撲埋去,攞起枝筏仔,已經感到中咗大物,一抽一帶,先脫離危險地帶,攪咗八九野,條友仔想發圍,好强嘅拉力,我唔放繩比佢,只係用竿就一就,再往上頂,順勢就收繩,唔使一分鐘,就收到喺水面,出現嘅又係三斤幾嘅大黑牛,尼次師傅偉同我撈魚喇,撈箕上水,立即影相,跟住落兩個生扣,再落餌繼續釣。
之後又中一條花鱸,可借玩爆咀。望吓個錶,又到23:00,有魚交差,就執埋D架生,清理好釣場,落筲箕灣東大街食宵夜囉!

尼次輪到我中大黑牛啦。




















魚童偉同我影嘅(你地千昕唔好話比師傅偉知,我喺度叫師傅做魚童呀)!

番到屋企嘈醒咗大人,佢就同我影張人魚合照。

昇盤嘅比例梗係唔少得,過磅係三斤四両,46CM,輕過大前日果條四両!


沒有留言:

張貼留言