2014年3月26日 星期三

彈無虛發

26-3-2014  (農曆二月廿六)
乖孫洋洋番咗屋企,百無了賴,趁天氣回暖,落街市執十零廿隻蝦,落主場踎吓都好。
18:15落到去啱啱行緊流,照舊開三枝竿,兩枝半水釣鱸,一枝沉底搏符碌;一路釣到19:10三枝竿郁都未郁過,諗住收隻蝦上黎睇吓駛唔駛換過隻生猛D嘅,點知一收即有魚搶餌,拉咗兩吓,到第三吓我即抽,中咗!快攪幾吓,都有D力水,就就再攪,中途有輕微反抗,上到水面見都有兩斤,安全起見,撈箕上水,解鈎落生扣,換餌繼續;一落餌唔夠十呎,條魚線輕哂,睇住佢打横走,我即刻收緊D線,當堂冇哂反應,條友仔唔通放口,等多一陣,特然一吓重重嘅力,拉到枝竿都彎哂,我嘅反應就係一抽就攪,攪咗兩吓條魚又發力,我比番幾呎佢走吓,順勢一頂,呢次順好多喇,一路收到上水面,條鱸見光就發茅,成條飛出水面想洗鰓,我即刻提起枝竿,拉番直條魚線,條鱸見洗鰓失敗,想開尾往下衝,我點會比佢咁做吖,帶一帶佢就頂到行,跟住拖佢埋黎,即落捞箕上水;大戰結速,呢條大過正話果條,睇落超過三斤,解鈎落生扣,换餌繼續。
連起兩條,氣都扯埋,坐低飲番啖水,到21:30再中多條斤零重嘅鱸仔,而沉底果枝竿,連蟹都冇黎食過,唔係喇!見好就收,有魚留番聽日釣,執埋D架同魚獲,走人去宵夜喇喂~

彈無虛發連中三元





























今晚都算係豐收架喇,幾奈未中過三條魚
呀!

沒有留言:

張貼留言