2014年3月28日 星期五

雪柜爆棚

28-3-2014  (農曆二月廿八)
聽天文台講,過一兩日會有雷暴,所以今晚老虎都要釣番轉;落街市執廿隻蝦,飛車落主場,時間啱啱好,開始行流,照舊開三枝竿,開頭D流好慢吓,我就坐喺打沉底果枝竿嘅位置果度,希望沉底中番條好野,點知都係白坐,19:30釣鱸枝竿響咗一吓,即刻埋位執起枝竿,好明顯條魚擔住隻蝦,但係佢又唔再郁喎,咁我就輕輕拉幾吓辦蝦跳,咁樣一郁,條魚就搶餌喇,睇住竿頭一鋤落去就抽竿,中咗!好順咁收到上黎,睇落唔夠兩斤,成條飛佢上黎,落好生扣,換餌繼續。
鱸魚開口,即刻坐番喺釣鱸嘅位度,金精火眼望到實,果然不出所料,落餌唔夠十分鐘,竿頭又傳來魚訊,呢次動作大好多喇,第二吓以經發力,一抽又中!今次條魚位置喺樁邊,條魚線Hi住條樁柱,即刻唔敢收佢,頂咗兩三秒就放線,條魚一走番出黎就快速收線,都係好順咁上水面,呢條大D,撈箕上水,落埋生扣,換過花咗嘅帶腳,落餌繼續。
又過咗成粒鐘,竿頭再有魚訊,呢次一拉就響鉸,一執起枝竿以經感到沉重嘅拉力,想話拑實個鉸頂佢,點知條友仔已經開尾,我唔想炸竿,唯有鬆線比佢走吓,咁樣一鬆,條魚段段有,嘗試過拑鉸,幾乎手指公都燒埋,睇住就黎清杯,好彩呢個時候條魚開始冇乜力,頂番起佢即攪七八吓,再頂再攪,卒之比我收到佢上水面,條魚都有四五斤,即落撈箕,唔知係我冇氣吖益或D流急,撈咗兩吓都撈唔到,又比佢標番落去八九呎,即刻放低撈箕,再同佢搏命,今次再收條鱸上黎就即刻反肚投降,順利撈箕上水,擺低條魚抖吓氣先,抖順條氣將佢落埋生扣,換餌繼續;釣釣吓回心一諗,早兩晚都有魚中,今晚又釣三條,仲唔係細添,如果再釣多條大野,屋企雪柜個冰格夠唔夠擺呢,唔係喇,都係執埋D架生,收工去宵夜好過喇!

起碼有番四五斤先至稱得上係鱸吖嘛。
 又可以向大人耀武揚威喇。
 今年D花鱸零舍肥美嘅,劏好哂,放入冰柜,啱啱好爆棚。


沒有留言:

張貼留言