2014年4月18日 星期五

金古季又到喇

18-4-2014  (農曆三月十九)
釣友報料,主場出現金古,不過好細條,咁我就梗係去踫踫運氣喇。
18:15到主場,釣友以經喺度釣緊金古,仲釣咗幾條添,但係都係三指大嘅,全都回歸大海,而我見時間仲早,又有買生蝦,所以先開竿釣吓鱸先;落好餌,再開多枝竿打沉底,開開吓特然枝鱸竿比魚拉到響鉸,我即刻放低D野,九秒九嘅速度飛撲埋去,一執起枝竿就往上抽,中咗!連攪咗幾吓,感覺虛哂嘅~心諗條衰魚唔通放口!屎屎氣收番上黎,點知收到差唔多到水面先至見條魚原來冇甩口,只係一路升水,所以我至覺好輕;佢見光就想標番落去,嘥氣喇,兩斤都唔夠嘅小鱸,我跟本唔放佢在眼內,一頂就收,上到水面,撈箕都費事落,成條飛佢上黎,即落生扣,換餌繼續。
釣咗果條之後,一路到成22:30都冇料到,呢個時候,釣友傳來喜訊,釣咗條磅頭金古,仲叫我嗱嗱聲開竿添,咁我都要執好D野先架,執好野再開好竿,釣友又中多條十両嘅金古,我都唔好執輸喇,即刻落餌,一落餌就有魚接,我同釣友兩枝竿好似彈鋼琴咁上上落落,係就係中咗幾條魚呀,不過都係唔要得嘅哂士,磨到差唁唔多想走先比我釣番條半斤十両嘅食用裝,望吓個錶,嘩!零晨十二點幾嗱~算數喇,目標以達,下次一於專程釣佢,收埋D架生走人去宵夜喇。

今季開始有金古喇。
金古細連條鱸都係細。

沒有留言:

張貼留言