2014年9月10日 星期三

中目標魚

10-9-2014  (農曆八月十七)
話說噚晚比條魚KO咗,我睇都係細鱗多,今晚一於再去捕佢。
喺雪柜摷番盒千年虾仁就直跴主場,19:00落到去,見仲係行緊大流,慢慢開好兩枝竿,一枝係小磯竿掟去去釣吓魚仔,另外一枝係筏仔,釣腳邊直落沉底;一路都冇料到,釣到21:30,D流開始慢,我即刻換個靚位,今日係十七,好快開始轉落流喇,呢個時候見到枝笩仔竿頭好輕力咁點點吓,我即刻揸起支竿,條魚跟住發力搶餌,我順勢一抽,成個人企高一路頂起枝笩仔,跟住追番六七吓再頂,一吋都唔鬆比佢,全部壓力喺哂枝竿度,再追、再收,睇住就快上到水面,點知條魚發狂咁標入脚底D橫樁度,如果再同佢抖力就實聽斷繩收,咁就唯有焗住比番幾手佢走吓,跟手帶番順佢出黎,再攪幾吓就到水面喇,真係細鱗,睇落都有兩三斤,即刻撈箕上水,落好生扣之後又繼續;又釣咗一粒鐘,都係冇乜料到,嘅然目的以達,22:30執哩架生番屋企食飯囉!

嘈醒大人同我影相。













中目標魚細鱗。
 三斤細鱗好野喇掛。
 噚晚斷一口,今晚冇得走!

沒有留言:

張貼留言