2014年9月29日 星期一

釣魚要釣呢D

29-9-2014  (農曆九月初六)
外圍烽煙四起,都係執盒千年虾仁,落主場踎吓好過喇!
18:30落到主場,D流行到嘭嘭聲,都係唔好釣咁出,行番埋D躉頭度開竿,照舊平時咁一枝筏仔釣腳邊,一枝小磯竿開D釣魚仔,一路釣到21點幾,小磯竿中咗條斤頭細鱗同一條小黃腳,枝筏字郁都未郁過,只有D坑簾喺度攪攪震;低唔住頸轉位!呢個缺定原來係啱嘅,落餌唔夠五分鐘,枝筏竿頭點咗幾吓,我即刻嗱起枝竿,說時遲那時快,條魚以經大力搶餌,我順勢一抽,中咗!好重手,知係大野,頂咗一陣,快攪幾吓,條魚又衝,我再頂,成枝筏仔彎哂,心諗炸就炸喇,一寸都唔比佢,如果鬆少少比佢,肯定難以收科,所以一路控制住條魚,等佢開唔到尾,佢一鬆我就收,跟住條魚改變策略,想向樁柱標埋去,我就即刻駛出乾坤大羅移嘅步法,向右行兩三步,一路扯到行,再駛出左右野馬分鬃,一左一右,條魚即刻比我拉到佢暈酡酡,冇哂方向感,我趁呢個机會再用一招無敵風火輪,好快咁就將條魚收到水面,啊!唔怪知得咁好力喇,原來係條兩斤幾嘅紅鮋,跟住撈箕上水,剪線落生扣,換鈎落餌繼續;再釣多半個鐘都冇料到,望吓個錶,差唔多22點,既然有收獲,費事磨爛蓆,又係時候講拜拜喇。

中番條紅鮋,D信心番哂黎。

 又紅鮋又細鱗,仲唔威番次。
紅鮋兩斤幾,細鱗斤頭。

沒有留言:

張貼留言