2014年11月15日 星期六

一番主場就有驚喜&在泊邊的日子

15-11-2014  (農曆九月廿三)
因時勢風烟四起,成個幾月冇落主場玩,須然喺呢段時間踎泊邊都有中魚,收獲仲幾豐富吓添,但係都冇喺主塲釣得咁舒服同自在,望住個海,一個人靜靜地又好,有時同釣友吹吓水又好,無拘無束,釣魚真係講享受過程架!
今晚趁風烟降温,的起心干喺雪柜摷番盒千年虾仁,一於落主場踎番晚~
六點落到主場,釣友章哥啱啱准備執野走,咁奈冇見,大家不免傾多幾句,之後問佢依輪有冇黎,佢話都係最近先黎番釣一兩次,佢仲話個海水靜河飛,乜都冇;佢走咗我就出去開竿,一枝筏仔釣腳邊,一枝小磯掟出去釣魚仔,開好竿就坐定定等運到;一路都係坑簾喺度攪攪震,一連釣咗十幾條,全部就地正法,到八點左右,脚邊枝筏仔特然響鉸,啫!!!!一聲,比條魚扯咗三四呎,我即刻執起枝筏仔,收番鬆咗嘅線,說時遲,那時快,條線一緊條魚就發力搶餌,我順勢一抽,中咗!連攪六七吓,感覺係大野,頂咗兩三秒想話再收,條魚再發力往樁柱間衝,我想禁實個鉸頂一陣,不過枝筏仔以經超負荷,再頂實炸竿,一猶豫條魚再發力,呢個時候我焗住比幾呎佢走吓,咁樣一走就埋咗樁,我唔敢大力拉,只有輕輕放鬆D魚線,等條魚離樁,好彩唔夠十秒條魚就游番出黎,我即刻把握呢個機會快速收線,一路收一路將條魚帶離險境,頂吓收吓好快就上到水面,見魚喇,唔怪得咁好力喇,原來係紅鮋,即落撈箕上水,望真D條魚都好靚仔,都有兩斤,將佢即落生扣,換餌繼續。
又過咗兩個鐘,依然係坑簾,坑簾,都係坑簾,係枝磯竿仔中條紅衫仔咁大把,望吓個錶又到離場時間,執埋D架生去宵夜喇~

番主場即中兩斤紅鮋。
 條紅鮋紅卜卜,大人都話正。
 呢條紅鮋應該係野生喇掛!
 紅鮋紅衫雙紅會















之前喺泊邊釣收獲都唔錯,趁寫開野,順便同大家分享吓!
喺泊邊一中魚就好多人圍埋黎,又影相又成日揪起條魚睇,咁我都冇乜所謂,只係喺主塲靜慣,喺呢度熱鬧就有D唔慣囉!

10-11-2014  (農曆閠九月十八)
中番條放生躉。
 呢條躉足五斤。
 仲有條青班仔。
 釣泊邊都咁好魚
























13-11-2014  (農曆閠九月廿一)
黃腳仔都唔放過。
 釣番幾條黃腳仔食吓。
























14-11-2014  (農曆閠九月廿二)
得兩條黃腳仔,好彩有隻斤幾嘅大墨同隻QQ蟹蹬場嘖!















釣友話係麵包蟹喎。
 我就話係雷公蟹喇。
 第一次釣到呢種蟹咋~
 大人食過話好味,不過冇羔冇肉得蟹蚶有兩舊肉咋,蟹身都有少少肉嘅壳裏面空空如也得個樣靚囉,放水族箱養就啱!

 隻墨魚煮熟咗慢慢嘆。





沒有留言:

張貼留言