2014年11月18日 星期二

中雙黃釘

18-11-2014  (農曆閠九月廿六)
今晚見得閒,又落主塲踎吓,18:00落到去開好竿,一枝筏仔釣腳邊,一枝小磯竿掟出去釣魚仔,釣到19:30轉流,D流水好靚,諗住實有細鱗埋黎咬,點知釣到起哂流,剩係D坑簾喺度攪攪震,轉個位置,用枝小磯竿順流掟出去,睇有冇運行,再攞住枝筏仔週圍釣吓石狗,點知今晚連石狗都唔開口,反而離遠見到枝小磯竿比魚扯咗兩吓,我即刻跑番過去,執起枝竿,慢慢收兩吓就即刻有反應,竿頭一拉我就順势一抽,中咗,不過冇乜掙扎力,心諗唔通係泥婆!一路收到見魚,原來係條斤頭黃釘,撈箕都費事落,成條抽佢上水,解鈎即入冰箱,換餌掟番出去繼續;過咗一陣,小磯竿頭又係拉咗兩吓,呢次成枝竿彎哂,條魚中咗喇!我一執起枝竿以經感到有魚拉住,一頂起就追番幾手,頂吓收吓,中途都有D掙扎,但係都屬於輕微,好容易又收到見魚,又係黃釘,不過呢條大D,接近兩斤,今次要用撈箕上水喇,將條魚解鈎入埋冰箱,換餌再掟出去,今次過咗半個鐘都冇動靜,望吓個錶都十點幾喇,既然有收獲就費事磨爛蓆,執埋D架生走人去宵夜喇喂~

嘈醒咗大人同我影相,我話今晚黃斑起雙飛。
 斤零兩斤呢D哂士清蒸至正。
 中兩條班,聽日有飯開喇!

沒有留言:

張貼留言