2015年11月7日 星期六

鬼鼠細鱗

7-11-2015  (農曆九月廿六)
噚晚釣得一條細鱗仔,唔夠喉,今晚再去搏吓!
落街市執斤蝦就落釣場,去到D流開始慢,嗱嗱聲開竿,金睛火眼睇到實,由六點一路到七點幾,其間比蟹化咗幾口餌,眼尾見有枝竿頭又好似比蟹拉吓拉吓,咁我巡例都要攊起之竿架,嗯~轉咗牌頭囉喎!今次又好似坑簾咁食法,我就慢慢將枝竿提高,呢個動作有較喇,特然一吓強而有力嘅搶餌,一抽!中咗~一頂起即攪五六吓,條魚想衝落去開尾,我拑實個鉸出力頂一陣,佢再衝,我唯有就一就佢,不過呢次我冇放線,再往上頂,一感到條魚比我拉番起就搏命收多六七吓,收唔郁就頂,老虎都唔放線,仲要集中精神睇住條魚線嘅走位,盡量唔比條魚埋樁,經過三四個回合就將條魚收到上水面,一野飛個撈箕落去跟住上水,大戰結速,解鈎落生籠,換餌繼續。
呢個時候開始起落流,咁我就換過個位,一路釣到十點都再冇魚訊,跟住就執埋D架生,走人去宵夜喇!

番到屋企,專登大大聲開門,嘈醒大人,又有得向佢揚威耀武

呢條細鱗三斤起碼

番到黎仲好生猛,机乎比佢吉到

係食轉流果一陣,仲係食得鬼鼠果隻

沒有留言:

張貼留言