2017年11月1日 星期三

北非摩洛哥九天之旅 (第五日)

今日嘅節目就精彩喇,第一個節目就係(自費90美圓)天矇光坐四驅車到「撒哈拉沙漠」睇日出,往天吉爾遊覽「特德拉峽谷」,晚上到歐薩薩入住酒店。
「艾佛德」係進出摩洛哥撒哈拉沙漠其中一座沙漠綠洲,到處種滿棕櫚樹,連全國盛產嘅棗子,原來都係喺呢度嘅來原地之一。
1-11-2017 (第五日)
天都未光就起身,梳洗好,穿上保暖嘅衣物,就喺酒店門口登上黎接我地架四驅車,直闖「撒哈拉沙漠」(自費90美圓)。

 四驅車到咗「撒哈拉沙漠」,必須要行成30分鐘先至上到沙丘頂欣賞到日出,有D團友就步行上去,我地就梗係唔行喇,沙地鬆軟係好難行架,所以每人再比多(20美圓),坐駱駝上沙丘頂,舒服好多!


 駱駝我地都騎過幾次,不過呢次係喺「撒哈拉沙漠」喎,所以感受特別唔同,好有阿拉伯風,心情零舍興奮。




 望去地平線日出嘅地方,巳經見到有光開始冒出。
 大人騎住駱駝,緊跟在我後面。
 駱駝童幫我地影嘅呢幾幅背光剪影,的確優美。


 坐定咗我都黎玩自拍。
 大人騎住駱駝,緊跟在我後面。
 駱駝一隻跟住一隻,感受到以前阿拉伯人D商旅,橫跨「撒哈拉沙漠」,到歐亞地區嘅情景。
 上到沙丘頂,駱駝童為我地鋪上厚厚嘅地毯,好舒服咁坐低休息。
 太陽都仲未出現,以經有燦爛金黃色嘅光線,照耀住整個「撒哈拉沙漠」。

 呢兩隻載我地上黎嘅駱駝乘机休息吓。
 同D阿拉伯人(駱駝童)合照先。























「撒哈拉沙漠」D沙係赤紅色架!
 咁靚嘅「撒哈拉沙漠」梗要影多幾幅相留念喇。




 D團友叫我地一齊影張有動感嘅相喎!
 可惜背光。
 駱駝童教我地攞起D沙流落去,影出黎有特别較果喎!


 太陽差唔多出黎喇。
 咁靚嘅「撒哈拉沙漠」梗要影多幾幅相留念喇。

 陽出來了。


  駱駝童又教我地擺姿勢。


 太陽出來了,照燿整個「撒哈拉沙漠」。
  放低興奮嘅心情,停落黎靜靜欣賞吓日出先。
  駱駝童用膠水瓶裝咗成樽「撒哈拉沙漠」嘅沙比我地留念。


 「撒哈拉沙漠」D沙本身係赤紅色,比陽光照射下顯得更加赤紅色!
 駱駝童用膠水瓶裝咗成樽「撒哈拉沙漠」嘅沙比我地留念,駱駝童咁乖乖,大人話一陣有醒!


 睇完日出,駱駝老闆又用神氈拖我地落沙丘,唔駛整到成鞋沙。





 騎番我地來時果兩隻駱駝番去。
 騎番我地來時果兩隻駱駝番去,駱駝老闆仲唱歌比我地聽添喎~
 騎番我地來時果兩隻駱駝番去,一路行一路同我地影相,覺得加呢20美圓,坐駱駝上沙丘真係值得。


 駱駝大隊。

 駱駝大隊同埋步行嘅團友。
  駱駝大隊喺陽光下嘅倒影。

 坐定咗我都黎玩自拍。
 坐定咗我都黎玩自拍;大人習慣咗唔再驚喇,你睇佢幾得戚。
 步行嘅團友。
 駱駝大隊喺陽光下嘅倒影。
 駱駝大隊喺陽光下嘅倒影。

 「撒哈拉沙漠」D沙本身係赤紅色,比陽光照射下顯得更加赤紅色!


 我同大人騎駱駝喺陽光下嘅倒影,覺得加呢20美圓,坐駱駝上沙丘真係值得。

 出咗沙丘,上番四驅車,番酒店食早餐。

 番到酒店,洗過手面就到餐廳食早餐。


 喺張酋長椅度坐吓。
 食過早餐上車出發去參觀億年貝殼化石嘅工廠。

 剛發掘出黎嘅大石裏面,藏有億年前嘅貝類化石。


 參觀將石塊打磨嘅過程。
 呢D就係億年嘅貝類化石。





 呢D億年嘅貝類化石,我同大人就冇乜興趣買,睇吓就算喇。


 參觀完億年貝殼化石嘅工廠,上番車往天吉爾市,到「特德拉峽谷」遊覽。
往天吉爾市嘅「特德拉峽谷」遊覽,途中停服務區小休。
往天吉爾市嘅「特德拉峽谷」遊覽,途中停服務區小休,見口喝就買杯鮮炸橙汁飲吓。

服務區小休一陣就上番車,繼續往天吉爾市嘅「特德拉峽谷」進發。


又到食中午餐嘅時間,喺呢間餐廳食午餐。

橄欖小食,我嘛嘛地嘖~
飲杯,祝我地繼續落黎嘅旅程愉快。
家常大麵包。

地道野,淺嘗無妨。
餐廳老闆親自端菜出黎攪攪震。

餐廳内有Wi-Fi。
主菜係摩洛哥出名嘅檸檬雞。
檸檬雞又出奇地好食喎!
飯後果。
餐廳外都放養有山羊。
食飽飽就上車出發繼續往天吉爾市嘅「特德拉峽谷」。
繼續往天吉爾市嘅「特德拉峽谷」。




好快就到咗天吉爾市。

道遊話呢度可以影到成個(沙漠綠舟)天吉爾市,比我地落車影相。







影完相上車往景點「特德拉峽谷」。



「特德拉峽谷」位於2000多米高原嘅巨大斷層。
有充足嘅水源。

「特德拉峽谷」位於高原嘅巨大斷層,將阿特拉斯山脈則從中切斷,峽谷喺最窄嘅地方高達300呎。
我地落車進入「特德拉峽谷」。





















太陽光線,另到山石變成金黃色,顯得峽谷零舍高貴。























團友話要同我地合照。






















落黎溪澗中影岀黎更加靚。























背面有座金山喎~





















呢度都有民居。























團友話要同我地合照。






















遊覽完「特德拉峽谷」就去參觀地氈專賣店。


香港人對呢D野邊有興趣吖,坐一陣飲埋杯茶就鬆人喇!
離開地氈專賣店就上車往下一個城市「歐薩薩」進發。
往下一個城市「歐薩薩」進發。

好快車以經到咗「歐薩薩」喇。

「歐薩薩」呢個城市亦係進出撒哈拉沙漠嘅必經之路,係另一座沙漠綠洲城市,1928年曾被法國軍隊用作軍事基地休息站,呢度擁有一座古城,好多荷里活電影都曾經喺道取景拍攝。









到咗「歐薩薩」就番酒店。


攞咗房間,洗過手面,休息一陣就落餐廳食晚餐。
今晚都係自助餐,幾好吖。

今日早起,覺得都攰攰地,食飽飽就番房冲個涼,嘆番杯靚奶茶,上陣網就瞓覺喇。

沒有留言:

張貼留言