2012年7月13日 星期五

一條到尾

13-7-2012  (農曆五月廿五)
連龜三日,條氣好唔順,今晚懷住再龜多次嘅心情,執埋架生落主場踎吓。
18:30落到去啱啱落大雨,只好喺車上面等一陣喇,好彩都係過雲雨,落咗五分鐘度就停哂,咁我就快手快腳搬D架生出黎,捐入碼頭底開檔,擺好個靚陣,跟手落餌等運到!
同早幾日一樣,連泥鯭都收埋口,亳無魚訊,大約悶咗大半個鐘,竿頭點咗一吓,番口食第二吓就明顯係金古喇,等咗五六秒,枝竿頭特然彈起,我梗係抽竿喇,有D重量喎,連攪幾吓,條魚開始高速咁喺水中打轉,咁就頂佢一陣喇,磅頂又叮叮響,我最鐘意聽到呢D聲
喇,等條魚一慢落黎,我就即刻再攪幾吓,條魚即時在我掌握之中,一路收到佢上水面,就用手好小心咁由條〝喇〞果度拉上黎,唔錯!!都有磅頭,解鈎落埋生籠一腳踢;跟住落餌繼續,點知一落就接餌,仲食得好狼C添,兩吓就拉竿喇,一抽就中,又係攪咗幾吓,以經發覺呢條起碼過斤,我就更加小心應附,條魚發力鐘水,磅頂又發出閱耳嘅響聲,兩三個回合就收到條魚上水面,當我想將佢揪上黎果陣,啪!!!!一聲,條金古爆咀跌番落海!
收拾好心情,飲啖水,落餌再釣;點知一路釣到22:30一口似樣D嘅魚訊都冇,屎流屎水,都係時候執野走人,去宵夜好過喇!

一條磅頭魚,夠食喇掛!

有條魚破龜都唔錯呢!


沒有留言:

張貼留言