2012年7月17日 星期二

釣條烏頭都咁難

17-7-2012  (農曆五月廿九)
釣金古連龜數晚,今次的起心肝,齋釣烏頭!
大人同D小學同學食飯,咁我就車咗佢落銅鑼灣先,然後先至兜番落北角,18:30落到主場,心心不忿又開竿釣金古,點知釣咗成粒鐘都係毫無魚訊,谷鬼氣執埋D架生,上橋面換過枝竿,轉埋釣組,專心釣烏頭,呢個時候,釣友Uncle啱啱到,咁就有伴一齊玩喇!
Uncle釣烏頭係有一手嘅,睇住佢左掟掟,右掟掟,過咗冇奈就見佢起魚喇,而我就重係喺度等運到,跟住又見佢中魚,我就忍唔住走去佢果邊偷釣,我一掟個浮波出去佢中魚個位置,即刻就有魚食餌喇,睇住個浮波比魚拉咗幾吓,跟住一沉,浮波消失咗,我第一時間就抽竿喇,一抽就成枝竿滿弓,磅頂又發出閱耳嘅叮叮聲,頂吓收吓,好過
,收到埋腳邊就落撈箕上水,都好!有斤零重,解勾直入冰箱,呢個時候又見Uncle上魚喇,真係犀利,以後都要跟佢學吓野至得;勾過口餌又掟出去,初時都有魚食餌,但係好精口,一食就走冇番口,過咗一陣,羣魚消失咗,算喇~有一條中吓都好開心喇,齊齊執埋架生,清理好釣場,等埋Uncle劏魚,跟住走人去宵夜喇!

詁唔到釣條烏頭都咁難!

跟住落黎呢兩個月都係靠哂佢咧!


沒有留言:

張貼留言