2012年8月1日 星期三

原來仲有金古

1-8-2012  (農曆六月十四)
呢排顧住睇奧運冇去釣魚,一於今晚早D落主場釣番轉;釣咗兩三晚烏頭都冇條,今次唔釣佢喇!
18:00落到去即刻捐入橋底專攻金古,落餌冇奈就有魚訊,好明顯係金古,第一口餌唔到釣,落第二口餌就見竿頭震震吓咁拉落去,我就將筏竿一揮,磅頭金古手到拿來,將條魚落埋生籠,即刻勾過口餌繼續;一落就有魚食餌,不過今次食得好精,拉幾吓就停咗,我仲以為比佢偷食哂,收上黎睇吓粒餌仲喺度,我再落呢口餌就由得佢食,食咗幾吓又停咗喎,呢次我唔收上黎睇喇,耐心咁等佢食餌,過咗半分鐘,條魚忍唔住又埋黎食餌喇,今次就食得好狼添,我睇準來勢,往上一抽,哈哈!!中咗~好容易就收埋上黎,落埋生籠。
呢個時候師傅偉剛黎到,佢就釣烏頭,我見都冇乜魚訊,咁就上番橋面同佢一齊癲喇,釣到22:00,舊餌此終都係冇魚咬,都係執埋D架生,走人去宵夜好過喇!


原來都仲有D金古釣吓嘅!

兩條夾埋都有一斤。


沒有留言:

張貼留言